Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

hei!

Har oppdaget noe skremmende :S

Kom netopp hjem fra trening istad.. da jeg ser at ett msn vindu er oppe, da jeg åpner det ser jeg at noen har skrevet til en kompis av meg.. med MIN msn??? han har skrevet masse tull, og jeg sier til kompissen min at det ikke var meg, men da får jeg opp "Jo så klart var det deg" og det ble skrevet med min account??

Det vil si.. noen er pålogga min msn på en annen data.. jeg gikk inn i hotmail og bytta passord og restarta datan. Det øfrste jeg fikk opp når jeg logga på igjen og skulle prate med noen var det samme "drit i å logg av hele tiden, da får jeg ikke kødda med msn din"

:S IKKE gøy som dere skjønner!

Men er det på noen som helst måte mulig å "hacke" msn på den måten?

Skrevet

bruttern gjorde noe lignede med meg en gang. er en eller annen glitch i MSN man kan ta utnytte av. husker ikke va han gjorde men det var lite koselig i alle fall. kanskje ikke så koselig for han heller etterpå...

Skrevet
  • Forfatter

I see.. det som er kjipt er at så lenge jeg ikke vet hvem det er så blir det koselig for han en stund til..

Men ser ut til at det er over nå.

Skrevet

Om du hadde vinduet oppe og kunne se samtalen på din pc, så er det din pc det er skrevet ifra.

Om du ikke kunne se det "du" selv hadde skrevet, men bare ett svar fra han, så kan det være fra en annen pc.

Skrevet
  • Forfatter

Det sotd at JEG hadde skrevet.. akkurat likt som hvis jeg hadde skrevet selv

Skrevet

Om du har sett hele samtalen, så er det fra din pc det har blitt skrevet. Om jeg hadde logget på din msn på min pc akkurat nå, å startet en samtale, hadde ikke du sett noe til den. Men når du kom hjem å logget på, hadde kanskje du fått ett svar fra den personen jeg hadde pratet med.. Men du hadde ikke sett samtalen.

Skrevet
  • Forfatter

Altås har funnet ut at det er KUN med en fyr at dette skjer... vet ikke om det er han som kødder med meg eller hva dette er..?

Skrevet

Det kan også være.

Med nye msn +, så kan man kopiere en persons nick, slik at man kan ha en samtale med seg selv og det ser ut som om det er du og den person som har hatt denne samtalen.

Skrevet

Hm

Minner meg litt om en funksjon i MSN plus :grin:

Man kan skrive en kommando som gjør at man får andres nick, også kan man skrive hva man vil.. Nicket endres ikke på msn - kun det personen da å da skriver :grin: Det er bittelitt artig - om det ikke går for langt. En måte å avsløre dette på har jeg forsåvidt ikke.. Kan og hende jeg er på jordet - men jeg kan og være på rett strekning ;)

Edit: Du var minuttet før meg Eirik .. :grin:

Skrevet
  • Forfatter

MSN discovery lignende greier som har skylden :D

Måtte jo le litt etterpå :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …