Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er nok surt ja og forlate kone og barn etter 10-12 år for å springe ute i skauen 1 år.

Men pappa pleide alltid å si at de som ikke gikk inn i militæret' date=' eller skulka unna var noe STORE pingler så vi turte ikke si nei :grin: (Selfølgelig hvis en har helseproblomer O.L er det ikke det samme :) ) [/quote']

Jeg kan aldri tro at en voksen person på ca. 30 blir kalt inn til førstegangstjeneste. Om så skulle hende vil jeg nok tro at VPV ville latt saken gå.

Skrevet

Men nå er det bare meg som ikke liker å krype i gjørma. Liker meg best i godstolen med TV'n og PC'n rett foran meg. Kanskje derfor jeg har gått opp 10kg det siste halvannet året..

Også har jeg fått nok av brakkeliv etter snart 2 år på internat.

Men så spørs det hvor jeg kommer, ettersom jeg har flyteknisk utdannelse så blir det vel noe slikt. Hæren holder jeg meg langt unna :grin:

Men det som blir spennende er jo seff skytetreninga :)

Skrevet

Hvis du savner forsvaret og har lyst til å operere "aktivt" med trening som virkelig gir mening er HV-Innsats det rette valget for deg! I løpet av året er du inne 24 tjenestedager, men til gjengjeld får du noen sabla artige dager med trening som gir mening og ca. 1000,- i dagpenger som menig/korporal.

Din avdeling er HV-09, Bergenhus. Mer informasjon her!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...