TOS Skrevet 27. januar 2002 Skrevet 27. januar 2002 Hei ja. Tenkte på ein ting i dag. Eg ser at da e nåken so har starta med dugnad for å få lagt inn flyrutene i norge. Men da e jo kun dei som er med på dette som får nåke info om ka sm skjer. Men viss dei hadde lagt ut rapportar her på forumet, hadde jo me håpefulle so berre sete her å vente kunna fått veta nåke me og, og eventuelt komma me idear og løysingar på problem som kan oppstå. Veit ikkje om detta er nåke som vil bli realisert, men eg ville no berre sei mi meining. Siter
TOS Skrevet 28. januar 2002 Forfatter Skrevet 28. januar 2002 E da berre meg som er spent på korleis da går med AI rute programeringa? Siter
Arild Oldervoll Skrevet 28. januar 2002 Skrevet 28. januar 2002 Er vel forsåvidt enig i det du sier. De kunne jo sagt om de var i planleggingsfasen eller final testing liksom. De kunne også ha sutte en foreløpig release-dato. Trenger ikke vere så helt presis, men bare sånn at vi "outsidere" vet litt om det som skjer der "bak murene" [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Dag Johansen Skrevet 28. januar 2002 Skrevet 28. januar 2002 En liten statusrapport kan dere jo få: Vi jobber med å få gjort rutene klare, og her vil jeg vil tro at vi er ca. halvveis. Fly er et problem. Vi lager repaint av de standardflyene som ligger i FS2002 og forsøker å få fatt i modeller av de flytypene vi mangler. For at disse skal funke skikkelig må det være gmax-modeller og ikke modeller basert på FS2000. Et annet problem er fly som taxer i bushen og flyplasser uten oppstillingsplasser. Her er vi avhengig av at noen kommer opp med et verktøy vi kan bruke. Ting skal være på gang her... Det er alt for tidlig å si når alt dette vil være klart. Siter
TOS Skrevet 28. januar 2002 Forfatter Skrevet 28. januar 2002 Kjempe greie dette her Dag. Keep up the good work. Håpe me høyre meir frå arbeidsgjengen ved ein seinare anledning. Da va nåke i dinna dur eg ville fram te med forespørselen. Send ut fleire rapportar når dåke er komt lengre. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.