Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først, siden dette er min aller første post her og det ikke finnes et introduksjonsforum vil jeg gjerne presentere meg litt kjapt:

Jeg heter da Jarand Kihl Løkeland og er en Drammenser som storkoser meg i lufta. Går vel under klassen "nybegynner", men prøver å lære meg så mye som mulig.

Interessen oppsto for fullt da jeg var yngre og var på vei fra Fornebu til Bodø med Braathens i en 737-maskin.

Da vi hadde gått ut av flyet i Bodø kom jeg på at jeg hadde glemt kameraet mitt i flyet. Faren min fortalte dette til de ansatte og vi fikk gå tilbake i flyet for å leite etter det. Jeg fant det og var godt letta. Kapteinen lurte da på om jeg ville se cockpiten og han trengte virkelig ikke spørre 2 ganger.

Det endte med et bilde av meg i co-pilot setet med flylue! Da var det gjort. =)

Må også få takke for en fantastisk side!

Men, over til det posten egentlig handlet om.

Fant noen videoer jeg tenkte kunne være av interesse:

Boeing 747-400 Flight Training cockpit video

(les mer her: justplanes.com)

Discovery Channels "Great Planes" - Boeing 747 (historien bak B747)

Fly du ikke har sett før (den ene er jo dog virkelig)

Skrevet
Tusen takk alle sammen! =)

Finfin video om Airbus-simulatoren!

Vurderte tidligere å lære meg å kjøre Airbus' date=' men fant ut at det var like greit å begynne med 737. Var det et smart valg?

Må bare kommentere en ting:

"Værre er det ikke!" - yeah right. [/quote']

Nå kommer vel den uendelige "Airbus vs. Boeing" diskusjonen igjen. :grin: Fly Airbus kan du gjøre på Nintendoen på gutterommet, om du virkelig skal fly har du gjort det rette valget. :grin:

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet
hei på deg!

Hvis du har fly "dilla" som jeg har burde du se denne videoen da lærer du litt!

http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/123613

denne videoen syntess jeg er rå!!

Han karen der dreit på draget når de gjelder fakta om Airbus a340, han sto ved siden av en Airbus a330 og sa at det var en Airbus a340 :/

Welcome to the club both of yoy! :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...