Dag Johansen Skrevet 27. januar 2002 Skrevet 27. januar 2002 Joda, jeg har kommet i avisen, og også med bilde. Om noen lurer så er det ikke jeg som flyr Braathens-maskinen på bildene, det er det Roald som har tatt seg av (Takk for det). Jeg lurer i grunn bare på om det kanskje er noen som har tipset avisen slik at de kunne lage denne saken om flightsim.no... Siter
Kjell Morten Skrevet 27. januar 2002 Skrevet 27. januar 2002 Finnes denne artikkelen on-line? Jeg har proevd aa se paa hjemmesiden til Nordlandsposten uten aa finne noe.... Bor litt for langt unna en Narvesen... :-( Siter
Gjest Skrevet 27. januar 2002 Skrevet 27. januar 2002 Desverre så har ikke Nordlandsposten sitt helgebilag online, og det er synd for jeg har flere ganger hatt lyst til å hente saker der. Men noen kan jo ta den jobben å skrive inn saken og scanne inn bildene eller scanne hele saken inn selv om det blir litt stort hvis du skal ha god kvalitet. PS: Dag, kjenner du en som heter Svein Erik Moen? Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 27. januar 2002 Skrevet 27. januar 2002 Kjære deg, Jørgen... Desverre så har ikke Nordlandsposten sitt helgebilag online. Kan dette være grunnen til at du ikke finner noe? Siter
Gjest Skrevet 27. januar 2002 Skrevet 27. januar 2002 quote: jeg finner heller ingenting på Nordlandsposten sin hjemmeside. hvorfor ikke, tro...? Henviser til mitt forrige svar. NP har ikke helgebilaget sitt online. Sorry men sånn er det bare. Siter
Gjest Skrevet 27. januar 2002 Skrevet 27. januar 2002 er det noen stor sak da? Om en "webmaster" kommer i avisen hva har det og si da? I disse orderud tider og baneheia tider så har vi vel 2 svææærrreee saker allerede. Jeg bor ikke i nordland forøverig da. Siter
Per Steffen Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Skrevet 27. januar 2002 Det er noe som heter:All reklame er god reklame. Med den reportasjen og de flotte bildene ser jeg ikke se bort fra at noen strømmer til butikkene og kjøper Flightsim 2002 i morgen. Og vi får flere som er interessert i flightsim og deltar i diskusjonene på sidene her. Per Siter
Per Steffen Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Skrevet 27. januar 2002 Vil bare gjøre dere oppmerksom at sjefen har blitt kjendis. Nordlandsposten hadde en helsides reportasje om han i går. Så de som vil lese om Dag og flightsim.no får stikke på en Narvesen kiosk og kjøpe avisen Per Siter
Per Steffen Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Skrevet 27. januar 2002 Farsken,så ikke den, enda jeg lette for å se om noen andre hadde lest det. Jeg lar det stå. Per Siter
Nils P. Skipnes Skrevet 28. januar 2002 Skrevet 28. januar 2002 Kjempe god PR dette Dag! Får håpe at det fører til noen flere annonse kroner i kassen..... mvh: Nils Siter
Jan Gulliksen Skrevet 28. januar 2002 Skrevet 28. januar 2002 Oppslag som dette er bra PR, og det er fint om flere kan bli kjent med den glimrende jobben Dag gjør. Siter
Kenneth Warren Berg Skrevet 28. januar 2002 Skrevet 28. januar 2002 Hei William, tror ikke helt du har skjønt hva Dag er for oss simmere her. Hva var det som fikk deg til å skrive innlegget ditt i det hele tatt? Jeg synes du er en underlig skrue. Vennlig hilsen Kenneth Siter
Lars B. Frostad Skrevet 29. januar 2002 Skrevet 29. januar 2002 Kjempegreier!!! Dag og FS.no fortjener all mulig PR!!! så dette var virkelig morsomt. Dette kan jo i beste fall føre til ennå mer trafikk her, og mer reklamepenger (forhåpentligvis) PS: William Giffen Saebo, spar oss for slike totalt unødvendige kommentarer.. (har du ikke noe konstruktivt å si, så tier man heller!!..) Keep up the good work Dag!!! Mvh: Lars B. Frostad Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.