Hans Øyvind Lunde Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Har innstallert FSX FSInn og Copilot på PCnr2 i huset. Alt virker stort sett greit bortsett fra en ting, den vil ikke sende på radio. Har bedt om radiocheck tusen ganger mens jeg hører alle andre, men jeg forblir i min lille isolerte boble. Vet at micken virker på PCnr1 og har også sjekket lyden i windows som virker med micken. Er det noe jeg har glemt i FSInn? Har lett etter et sted der man velger push to talk men finner ikke. Er det ikke caps lock som er default uansett? Mottar gjerne tips/ audio checklist... :-) Siter
Nils Erik Eriksen Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Hei, hvis du i FSinn/FSCopilot (du trenger ikke starte FSX) starter controlpanelet med de 6 bittesmå lysene og høyreklikker på det, så kommer der opp en del options deriblant 'key-mappings' og 'vatsim' settings og 'mic' settings. Fikset mitt problem med micen her Mvh Nils Siter
Hans Øyvind Lunde Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Skrevet 20. januar 2009 Takker! (Fant det ut etter hvert) :-) Siter
Jack J Jackson Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Hei Har slitt med samme problemer og har prøvd å endre nesten alle instillinger men..... fortsatt hører jeg ATC men de hører ikke meg. Har testet headset/mic mot bl.a Word og det virker perfekt så headsettet/mic er det ingen feil på. Finnes det noen sted eller noen måte å kople seg opp UTEN å fly for å få dette testet? Jack J Jackson Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.