Tore Urvik Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Hei! Anton Brondz skal ha sin Approach utsjekk på VATSIM, tirsdag 20. januar kl. 19:00 lokal tid. Utsjekken vil foregå i Flesland TMA (Stord og Bergen lufthavner). Vi ønsker mye trafikk. Jeg trenger også en eller to frivillige piloter til noen "spesielle oppgaver". De som ønsker å være med på dette, kan sende meg en PM. Videre ønsker vi tilstøtende ATC'er som Flesland tårn, og Stavanger kontroll... Hjertelig velkommen! Siter
Tore Urvik Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Skrevet 19. januar 2009 Hei! Minner om morgendagens utsjekk. Mangler fortsatt noen til ovennevnte oppgaver. Siter
Anders Henriksen Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Hei Tore, jeg kan sikkert ta ensv_ctr Siter
Tore Urvik Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Skrevet 20. januar 2009 Hei hei alle sammen! Da er utsjekken i gang! Så da er det bare å ta turen med flyet :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.