Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Da er Drillo tilbake i trenerjobben for Norge. Hva synes dere?

Jeg for min del tror det vil ha positiv effekt på landslaget, men det er vanskelig å spå fremtiden ;)

Les mer på VG.

Skrevet

Hurra!!! Kanskje det endelig blir fart på Landslaget igjen. Etter at han sluttet har det jo gått heller dårlig,så at han er mer enn velkommen tilbake :D

Skrevet

Tror absolutt dette kan virke den positive veien! Synes også den midlertidige løsningen er fornuftig (1 av 100 fra NFF sin side), tror ikke Drillo er den rette til å lede landslaget i lang tid fremover...

Skrevet

Krysser fingrene for isen ja, Ivar ;)

Drillo som landslagssjef? - tja, hva er vitsen med å grave ned en legende sammen med landslaget?

Drillo har ikke de samme spillerne, han har et image å beskytte og i tillegg en hel nasjons forventing.

Dette kommer ikke til gå, dessverre. Synd at Drillo skal ødelegge statusen sin som fotballtrener, det var jo ille nok å være med i FFK.

Skrevet

jeg sier nå. gi fyrn en sjangse. ikke ha for mye forhåpninger. lanslaget er langt i fra slik d var på 1990 tallet. spille stiln er ikke den samme heller. men gi han en sjangse. noen måtte jo tatt over uansett. om d blir drillo eller kongen, er ikke så nøye så lenge man ikke forventer at vi vinner med en gang. tror det kan ta tid uansett. men at d blir drillo kan jo ha positive virkninger, kanskje han klarer og få spilleren til og samarbeide bedre.

Skrevet

Men.. Hva er det vi er så redde for? Det kan jo ikke gå dårligere enn nå? Hvis vi vinner én eneste kamp i år, så er det en forbedring fra 2008 :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …