Skrevet 14. januar 2009 16 år Da er Drillo tilbake i trenerjobben for Norge. Hva synes dere? Jeg for min del tror det vil ha positiv effekt på landslaget, men det er vanskelig å spå fremtiden Les mer på VG.
Skrevet 14. januar 2009 16 år Hurra!!! Kanskje det endelig blir fart på Landslaget igjen. Etter at han sluttet har det jo gått heller dårlig,så at han er mer enn velkommen tilbake
Skrevet 14. januar 2009 16 år Tror absolutt dette kan virke den positive veien! Synes også den midlertidige løsningen er fornuftig (1 av 100 fra NFF sin side), tror ikke Drillo er den rette til å lede landslaget i lang tid fremover...
Skrevet 14. januar 2009 16 år Jeg har aldri vært fasinert av fotball, men jeg må si at når Drillo var landslags sjef, jeg kjøpte isen iallefall! :grin:
Skrevet 14. januar 2009 16 år Krysser fingrene for isen ja, Ivar Drillo som landslagssjef? - tja, hva er vitsen med å grave ned en legende sammen med landslaget? Drillo har ikke de samme spillerne, han har et image å beskytte og i tillegg en hel nasjons forventing. Dette kommer ikke til gå, dessverre. Synd at Drillo skal ødelegge statusen sin som fotballtrener, det var jo ille nok å være med i FFK.
Skrevet 14. januar 2009 16 år jeg sier nå. gi fyrn en sjangse. ikke ha for mye forhåpninger. lanslaget er langt i fra slik d var på 1990 tallet. spille stiln er ikke den samme heller. men gi han en sjangse. noen måtte jo tatt over uansett. om d blir drillo eller kongen, er ikke så nøye så lenge man ikke forventer at vi vinner med en gang. tror det kan ta tid uansett. men at d blir drillo kan jo ha positive virkninger, kanskje han klarer og få spilleren til og samarbeide bedre.
Skrevet 14. januar 2009 16 år Men.. Hva er det vi er så redde for? Det kan jo ikke gå dårligere enn nå? Hvis vi vinner én eneste kamp i år, så er det en forbedring fra 2008
Skrevet 15. januar 2009 16 år Jeg har ikke höyere forventninger enn bare 1 kamps seier med de idiotene vi har av noen spillere.
Skrevet 15. januar 2009 16 år Det kan alltid bli verre. De kan ansette Ivar Hoff! Hvis de gjør det, DA kan det bare bli bedre...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.