Gjest Eivind Oterhals Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Hei! Siden jeg er veldig innterresert i skiskyting så lurte jeg på om det finnes noen gode skiskytterspill der ute i den store verden? Mvh Eivind som alltid blir glad for hjelp Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Søk etter "winter games PC", kanskje det kan hjelpe deg? :grin: Eller skal jeg gjøre det for deg? :grin: Husket jeg hadde mitt første møte med skiskyting på PC når Windows 3.1 var på sitt hotteste. Winter games het spillet, utrolig bra! :grin: Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Lillehammer OL spillet er konge! Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Finnes diverse OL-spill, ja Du kan jo søke på f. eks. "salt lake city game", eller hvor det nå var vinter-OL sist gang Men jeg kan ikke garantere for kvaliteten på spillet... Det er vel mer kvantitet i disse OL-spillene siden det er en god del sportsgrener som skal inn. Siter
Harald Strand Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Søk etter "winter games PC"' date=' kanskje det kan hjelpe deg? :grin: Eller skal jeg gjøre det for deg? :grin: Husket jeg hadde mitt første møte med skiskyting på PC når Windows 3.1 var på sitt hotteste. Winter games het spillet, utrolig bra! :grin: [/quote'] Jepp det kan jeg skrive under på! Fikk prøve det hos onkelen min, og både pcen og spillet fungerer enda! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Winter Games er vel et DOS-spill? Jeg hadde det på den første datamaskinen vi hadde her i huset - et råskinn av en maskin som var "utrangert" fra den gang NTH. Hele 640kb harddisk! :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.