Skrevet 14. januar 2009 16 år Når jeg går inn på internett forsvinner menylinja mi, med en gang jeg går ut av internett kommer den opp igjen... Er sikkert et noob-spørsmål, men det er jo det vi har forumet for Så.... anyone?
Skrevet 14. januar 2009 16 år Er det oppgavelinjen (nederst) du snakker om? I såfall høyreklikker du på oppgavelinjen, velg egenskaper og huk av for Behold alltid oppgavelinjen over andre vinduer. I tillegg kan du også huke av for Lås oppgavelinjen. Mon tro om det vil løse seg da? Hvis det var oppgavelinjen du mente da. Mvh Jonny
Skrevet 14. januar 2009 16 år Forfatter Takker funka som snus det! Godt det er noen som svarer på de tåpelige spørsmålene!
Skrevet 14. januar 2009 16 år Det finnes ikke tåpelige spørsmål, bare tåpelige svar, er det ikke det de sier ? I dette tilfellet var ingen av delene tåpelige
Skrevet 14. januar 2009 16 år Takker funka som snus det! Godt det er noen som svarer på de tåpelige spørsmålene! Bare hyggelig Harald, fint å kunne hjelpe. Når det gjelder Microsoft (Windows), så sliter jeg av og til å finne åpenbare løsninger på kurante problemer. Har selv fått meg mang en A-ha opplevelse. Slik er det bare. Mvh Jonny
Skrevet 14. januar 2009 16 år Hva Windows anngår, så finnes det for det meste verken tåpelige spørsmål eller svar. Tåpelige løsninger derimot... :whistle:
Skrevet 14. januar 2009 16 år Hva Windows anngår' date=' så finnes det for det meste verken tåpelige spørsmål eller svar. Tåpelige løsninger derimot... :whistle: [/quote'] Meget godt sagt Gunnar. Jonny
Skrevet 14. januar 2009 16 år Forfatter Hehe takker for svar! Håper jeg ikke er den eneste som knoter litt med løsningene :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.