Halvdan Hellenes Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Gå på Mine ting og Mine innlegg. Du vil der få tilgang til alle sidene med innlegg du har hatt her inne Andreas. Siter
Kent-Ruben Johansen Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Hvor gammelt var innlegget? 20.11.01 Er en stund siden gitt Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Mitt første innlegg var som følger: ************************ #100880 - 10/21/03 10:59 AM "Must have" add-ons til FS2004 Heisan alle. Jeg er en rimelig ny "pilot" i FS9. Jeg har lekt meg mye med FS og FS add-0ns, men jeg föler jeg roter litt i blinde. Det jeg lurer på er hva dere erfarne brukere regner som "must have" av add-ons, fortrinnsvis freeware men også payware, som gjör FS9 enda bedre. Det gjelder både add-ons av scenery og fly og alt annet av add-ons. Kan si at jeg flyr mest i Skandinavia men legger også ut på langtur innimellom. Vil gjerne ha tilbakemelding på hva dere mener er et "must" av add-ons. Siter
Nils Erik Eriksen Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Her mitt første innlegg, den 8/2 -08 ; Hei alle sammen, Jeg er ny både her og på Vatsim, hadde min første tur i går, og må få rette en takk til den blide ATC'en på ENGM :-) Av en eller annen merkelig grunn har jeg de siste årene bare flydd ruter som har med VA'et å gjøre, har liksom ikke turt å bruke Vatsim selv om jeg har lusket litt i kulissene og lyttet til ATC. Hadde litt FSX kluss og måtte avbryte et par ganger i går, men nå ser det ut til at det meste fungerer. Gleder meg til neste event! Mvh Nils Eriksen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.