Jan Henrik Dahl Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Da var jeg på god vei til St.Maarten fra Aruba og tenkte i den anledning at jeg skulle hive ut noen få screens mens jeg ser på det karibiske hav. 3 screens til å begynne med iallefall Siter
Christopher Andersen Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Flotte bilder Tror det må være md-11 feber her inne for tiden. Siter
Harald Strand Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Fine bilder, men du kunne med fordel ha variert vinklene litt Siter
Petter Tandberg Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Flotters! Landet selv på St. Maarten akkurat nå. Kom fra Barbados Bilder kommer antakelig i morgen! Siter
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Lekkert. Er selv på tur ENVA-LPMA Passerer over SKI nå, så en bit igjen for min del Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Skrevet 9. januar 2009 Da har jeg landet og turen gikk helt utmerket Her er bildene fra approach og short final: bryter gjennom skyene, og der har man St.Maarten rett forut Short final En passasjer tok dette bildet Siter
Tor-H Bergseng Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Flotte bilder fra en fin flyplass. Har ikke vært her selv, men sist jeg reiste hjem fra Aruba (med trehullsmaskin såklart) så kom den fra St. Marteen. Når jeg fløy andre veien til Aruba mellomlandet vi på Bonaire Kort rullebane å heftig crosswind =P Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Skrevet 10. januar 2009 Takker for kommentaren Har selv veldig lyst til på reise til St.Maarten, og da helst med KLM selvfølgelig, siden man kan være med deres MD-11, det virker som om de har sluttet å fly der med B747. hehe, kryssvind er (nesten) alltid morsomt å være med på Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.