Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Sier meg enig med Ivar. Dette var flotte bilder. Har dama selv, og skal også ta ett dykk i Pilot User Manual i løpet av uken som kommer.Tror FMCen blir det mest uvante, da jeg er mest vant til PMDG`s 737,747 og Level-D 767.

 

Ser frem til bilder fra din første langtur og håper våre airways kanskje krysser hverandre en gang i fremtiden :)

Skrevet
  • Forfatter

Takk for kommentarer :) Nå er manualen printet, og jeg dykker nå ned i den. Jeg lovte meg selv da PMDG annonserte MD-11'n for noen år siden at min første tur skulle være Oslo - Singapore. Og jeg står ved det :)

Skrevet
Takk for kommentarer :) Nå er manualen printet' date=' og jeg dykker nå ned i den. Jeg lovte meg selv da PMDG annonserte MD-11'n for noen år siden at min første tur skulle være Oslo - Singapore. Og jeg står ved det :) [/quote']Høres da ut som en flott tur. Changi skulle jeg egentlig til natt til i dag, men jeg orket ikke. Ble litt for lenge å holde seg våken da jeg fløy på VATSIM.
Skrevet

Flotte bilder, Werner.

 

Det er helt tydelig og det går klart fram av bildene dine at PMDG har lagt ned fler tusen* timer arbeid i denne kørja.

 

Men dersom jeg absolutt måtte velge en three-holer av den størrelsen, så må det nok bli L-1011! :whistle:

 

*endret fra "hundre" til tusen. Jeg syns å huske at Bill Grabowski overleverte denne til PMDG for.. tja, cirka to år siden - hvis jeg ikke tar feil?

Skrevet

Utrolig flotte bilder Werner, spesielt cockpit bildene! Blir vel som å fly i virkeligheten når du spiller FS9 tenkter jeg meg, eller hva hehe. Er det forrestn FS9 eller FSX? Og hvor fikk du tak i det realistiske ENGM sceneryet? Var skikkelig nice!

Skrevet

Ville bare minne om at der er faktisk allerede kommet ein oppdadering for FS9 og FSX Utgaven.

Sjekk sida til PMDG under downloads!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …