Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Leste akkurat på http://www.boarding.no at det er planer om å opprette et nytt norsk selskap som skal fly fra Norge med A319, A320, A321 og A340 (!!!). Antydes at de skal komme på vingene til sommeren!

Ganske spennende nyheter, og veldig ambisiøst! Innenlands, utenlands og interkontinentalt!

Kommer dette til å "ta av"?

Skrevet
  • Forfatter

Puh....

bra det ikke bare var jeg som hadde fått med meg det her... Begynte seriøst å lure på om jeg hadde blitt sinnssyk...

Vel, vel... er enig nå i at det virker litt snodig at en innebandy-side skal starte flyselskap. Sorry at jeg lot meg rive litt med da jeg først leste artikkelen på boarding.no. På den hørtes det jo ut som om bortimot alt var i boks.

Sendte forresten en liten mail til boarding.no og spurte, og fikk følgende svar:

========================================================

Hei

Vi arbeider nå for å finne ut hva dette i virkeligheten er?

Det er skrevet en ny artikkel som vi håper å publisere i løpet av kort

tid!

Vi har vært i telefonkontakt med vedkommende flere ganger i dag morges.

Det er grunn til å still spørsmålstegn rundt de opplysningene vi har

fått, derfor er artikkelen nå trukket tilbake!

Vi håper å kunne legge ut en oppfølgning i løpet av kort tid.

=========================================================

Skrevet

Nytt innlegg på Boarding.no:

quote:

"Nytt flyselskap i Norge?"

Legger lokk på nytt flyselskap

I forbindelse med vår artikkel om et "Nytt Norsk flyselskap snart på vingene", har boarding.no blitt kontaktet av selskapet Caiser International. De har bedt oss om å trekke artikkel og annonser tilbake, da de føler at det ble for mye fokus på saken.

Skrevet

Dette er kanskje et forsøk på å få publisitet for en stakkars fattig student i Bergen som importerer innebandykøller.....

[image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Skrevet

hehe, kan det være at fyren skal starte et VA?

Jan Roar Rød

Skrevet

Er faktisk tre saker om dette på boarding.no pr idag (finnes en søkefunksjon vet dere)

Dessuten er det viktig å huske at Caiser International, eller Caiser Pacific et eller annet (som det er oppført i brønøysund) sannsynligvis bare er prosjektutviklere, og ikke vil ha noe større med driften å gjøre.

Boardingno mener dessuten at kontrakten med leasingfirmaene allerede er i boks (bare synd det ble airbus maskiner)

Skrevet
  • Forfatter

men er det ikke litt snodig å engasjere en bandykølleimportør som prosjektstyrer for et flyselskap?

Hadde selvfølgelig vært kjempemoro om dette var reelt, men jeg synes nå det virker litt snodig...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …