Skrevet 7. januar 2009 16 år Hadde du klart og holde deg alvorlig hvis du hadde sett dette?? http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=539504 Jeg hadde hvert fall ikke klart det :grin:
Skrevet 8. januar 2009 16 år Haha, måtte le litt jeg :grin: Men synes jo igrunn synd på stakkaren da!
Skrevet 8. januar 2009 16 år Hahaha, og jeg som trodde man bare så slikt å tegneserier! :grin: Også at han hengte der i et kvarter mens andre turister tok bilder av ham!
Skrevet 8. januar 2009 16 år Stakkars fyr. Og skiannlegget som var mer enn fullt den dagen da. hehe Og turistene som linet opp for å ta bilder, ikke spesielt hyggelig for stakkaren nei Mbh Nils
Skrevet 8. januar 2009 16 år Premium Medlem Heldig eller uheldig! Siden dette har skjedd i USA kan han sikkert saksøke en eller annen og bli mangemillionær på denne opplevelsen...
Skrevet 8. januar 2009 16 år Hehe, vi satt å pratet om akkurat denne hendelsen på jobb i dag. Selv om man hadde vært vitne til dette, og mannen så vidt var på vei ned på landjorda i den sikre sak om å iallefall brekke nakken, så kan man nesten ikke la være å le av stakkaren! :grin: Flaks i uflaks mener jeg uansett, vi hadde ikke ledd så høyt om han hadde falt ned å brukket nakken, og mer til.. Godt det endte bra, og at vi kan sitte å le situasjonen nå! :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.