Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Måtte jo bruke pengene som kom inn på kontoen til noe også da så..

ikke det at jeg orker å sette opp ruter' date=' men artig bare å bestille nye fly.

Så la inn en ordre på 19 B737-700 :D

Så da ser det slik ut:

Boeing 737-500 12 (0)

Boeing 737-600 20 (0)

Boeing 737-700 2 (19)

Bruker ca halvparten av flyene :grin: [/quote']

Vill du sellge noen er Air Berlin klar til å dra i land en avtale!

Det er til andere også er noen ute etter og sellge fly er Air Berlin her!!

Send en meld til Air Berlin på Airlines mogul så ser vi hva vi får til!!

• Svar 542
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Har litt ris her...

Jeg skal ikke nevne navn.

Det er noen som tydeligvis har en liten satan i seg, noen skjønner kansje hva jeg mener hvis jeg sier: BILLETPRIS!!!!!!

Der er noen som synes det er relativt kjekt å presse ned billetprisene slik at andre flyselskap må sette sine ned, og ha sykt lave inntekter.. (I forhold). På en rute hadde jeg billetpris 398, jeg sjekket ruta nå, og nå måtte jeg ha 249 for å få 100% load.. Kan dere som presser ned slutte med det, det er irriterende!!!

Skrevet
Har litt ris her...

... På en rute hadde jeg billetpris 398' date=' jeg sjekket ruta nå, og nå måtte jeg ha 249 for å få 100% load.. Kan dere som presser ned slutte med det, det er irriterende!!! [/quote']

Når ditt selskap setter ned prisen (som du jo skrev at du gjorde) vil vedkommende selskap måtte justere ned sin pris for at de igjen skal oppnå 100%. Det andre selskapet vil derfor sannsynligvis oppfatte din prisjustering som like irriterende.

Det kalles konkurranse og er noe vi forbrukere vanligvis setter stor pris på. Ettersom selskapene stadig utvider ruteutvalget vil dette måtte forkomme på et øende antall ruter.

Skrevet

Da har Air Berlin lagt inn ordere på sin aller første

ATR 42-500.

Vi ser også etter andere fly heletiden så er det noen som har et fly eller to som skal bort, kontakt oss så ordner vi problemet med en gang!

Skrevet
Har litt ris her...

... På en rute hadde jeg billetpris 398' date=' jeg sjekket ruta nå, og nå måtte jeg ha 249 for å få 100% load.. Kan dere som presser ned slutte med det, det er irriterende!!! [/quote']

Når ditt selskap setter ned prisen (som du jo skrev at du gjorde) vil vedkommende selskap måtte justere ned sin pris for at de igjen skal oppnå 100%. Det andre selskapet vil derfor sannsynligvis oppfatte din prisjustering som like irriterende.

Det kalles konkurranse og er noe vi forbrukere vanligvis setter stor pris på. Ettersom selskapene stadig utvider ruteutvalget vil dette måtte forkomme på et øende antall ruter.

På de fleste ruter jeg har sett så er det følgende:

Hvis en har pris på 340, og du også setter 240, vil begge oppnå nirvana (Som jeg kaller 100% load).

Johan: Skal sjekke.

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

De er usikkert om Estonian Air vil kjøpe mine B733 siden de ikke har svart på noen av mine seneste henvendelser i forbindelse med salget.

Hvis du er en av de som vil ha de så skal du få ett fly for 22 millioner og to fly for 44 millioner.

Mvh

Vi i American Airlines

Skrevet
Har litt ris her...

Det er noen som tydeligvis har en liten satan i seg' date=' noen skjønner kansje hva jeg mener hvis jeg sier: BILLETPRIS!!!!!!

Der er noen som synes det er relativt kjekt å presse ned billetprisene slik at andre flyselskap må sette sine ned, og ha sykt lave inntekter.. (I forhold). På en rute hadde jeg billetpris 398, jeg sjekket ruta nå, og nå måtte jeg ha 249 for å få 100% load.. Kan dere som presser ned slutte med det, det er irriterende!!! [/quote']

Ikke prøv deg du, du presser stadig ned mine bilett priser fra basen min. Så ikke kom her å kjeft på andre.

Skrevet
De er usikkert om Estonian Air vil kjøpe mine B733 siden de ikke har svart på noen av mine seneste henvendelser i forbindelse med salget.

Hvis du er en av de som vil ha de så skal du få ett fly for 22 millioner og to fly for 44 millioner.

Mvh

Vi i American Airlines

Bare å holde av :)

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Mvh

Vi i American Airlines

Bare å holde av :)

Hvis du er Estonian Air skal du få ett fly, jeg har allerede solgt ett til Air Berlin.

Mvh

Eivind Oterhals

CEO American Airlines

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet
Hvem selskap representerer du Sindere?

Bare lurer på en ting?

Hadde du kunnet kontakte Air Berlin når du ser dette?

Det er veldig viktig for begge parter!

Takk.

Sindre Holberg representerer Lufthansa :)

Skrevet
Har litt ris her...

Det er noen som tydeligvis har en liten satan i seg' date=' noen skjønner kansje hva jeg mener hvis jeg sier: BILLETPRIS!!!!!!

Der er noen som synes det er relativt kjekt å presse ned billetprisene slik at andre flyselskap må sette sine ned, og ha sykt lave inntekter.. (I forhold). På en rute hadde jeg billetpris 398, jeg sjekket ruta nå, og nå måtte jeg ha 249 for å få 100% load.. Kan dere som presser ned slutte med det, det er irriterende!!! [/quote']

Ikke prøv deg du, du presser stadig ned mine bilett priser fra basen min. Så ikke kom her å kjeft på andre.

Hoho.. :grin:

Hold kjeft Varvik, du ødelegger alt her du! :grin:

Skrevet

6935_330.png

02.01.2002

På årets første pressemelding kunne FreshAir fortelle dette:

#1. Vi forsetter å vokse, vi har nå daglig over 30.000 passasjerer og er verdens 10. største flyselskap.

#2. Flåte.

Vi har 22 Airbus A319 i tjeneste, med ytterligere 8 på ordre, vi er den 2. største opperatøren av typen, men det forventes at vi snart bestiller inn ytterligere.

Vi har også 1. Airbus A340-200 på bestilling, denne vil trolig gå i rute til Asia, eller fra Dubai til USA, eller London til USA. Vi har en B737-300 som vi leaser ut.

Vi har, som tidligere sagt, vært launch customer for Airbus A340-600, og kan stolt i dag, som første i verden, presentere den eneste ordren på en A340-600, grunnet flere grunner, har vi kun valgt å bestille en om gangen. Vi har ytterligere oppsjoner for 9 av typen.

Skrevet

Da er det vel tid med og komme med litt fra Air Brelin også da :grin:

Etter bare tre dager i luften har nå Air Berlin vokst veldig, vi har nå seks fly i trafikk som dekker store deler av Europa og en destinasjon i Afrika.

I morgen motar vi også en 737-300 til som vil gå i trafikk mellom basen vår, Berlin Tegel flyplassen, og destinasjoner i Afrika.

Når dette flyet starter flygninger for oss vil vår flåte se sånn ut:

Boeing 737-300 3stk.

Dash 8Q 400 2stk.

ATR - 42-500 1stk.

Beech super king air B200 1stk.

Planene våre i året som kommer er å få til mest mulige destinasjoner i Afrika og kansje noen i Asia.

Vi vil også legge inn ordere på langdistanse fly fra Airbus eller Boeing da dette ikke er bestemt ennå.

Godt nyttår alle sammen!

Mvh: Air Berlin :D

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...