Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

WF-Du-kommer-deg-ikke.gif

Widerøe hold i dag pressekonferanse og annonserte at di når har lagt inn kjøp på 1 Airbus A330. og vil dermed ha 3 stykker ved leveranse, widerøe lanserte også sine planer om og muligens opprete ett søsterselskap som vil ta over A330 flyene, for og distansere sine tuboprop fra jetflyene. videre kan det meldest at Widerøe Australia leverer et godt resultat.

Widerøes flåte Slik den ser ut idag

DASH 8 : 17

Boeing 717 : 2 (Widerøe Australia)

Airbus A330 : 3 (1under bygging)

Atr 42 : 1

Atr 72 : 1

B737-900 : 2 (Widerøe USA)

CRJ-200LR : 1 (Widerøe USA)

Leasa fly er ikke tatt med.

• Svar 542
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Pressemelding american-airlines.gif

Nye fly:

American Airlines har kjøpt 3 MD-82 og en er under bygging og får da de første MD'ene i verden.

American Airlines' flypark:

Operated

ATR 42-400 6

Boeing 737-300 2

Boeing 737-800 2

Boeing 737-800 HGW 1

Embraer ERJ-140ER 1

Embraer ERJ-145ER 3

Embraer ERJ-145LR 2

Aircraft on order

ATR 42-400 1

Boeing 767-200 2

Embraer ERJ-145LR 1

McDonnell Douglas MD-82 3

Flere baser:

American Airlines har åpnet flere baser som går strålende.

Mvh

Eivind Oterhals

CEO American Airlines

26.01.08

Skrevet

6935_330.png

Vi har nå startet medium-haul ruter til Midt-Østen og Afrika.

Vi forventer leveranser av 4 Airbus A319 innen kort tid. Når disse kommer, vil de akkompaniere de ytterligere 18 A319 vi har.

Vi har også åpnet en ny base i Dubai, og vi forventer å ha ruter oppegående til Asia innen kort tid.

Skrevet

Vi har nâ bestilt den förste 777-200ER i verdenen, som skal brukes til ekspansjon i vârt intercontinentale rutenett. En A319 er ogsâ bestilt for â erstatte vâr CRJ-100ER som er pâ salg. EDIT:WestJet fikk CRJ'en og pengene ga oss en god nok sum i banken til â bestille 1 stk A320.

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Vi i American Airlines legger nå to B733 ut for salg som selges til høyeste bud, (ikke på det åpne markedet).

Ta kontakt på PM om du er innterresert

Skrevet
Vi i American Airlines legger nå to B733 ut for salg som selges til høyeste bud' date=' (ikke på det åpne markedet).

Ta kontakt på PM om du er innterresert [/quote']

air_logo_1.jpg

Vi skal i morgen ha et møte i styret om kjøp av de flyene AA legger ut. Vi ser positivt på å kjøpe de.

Skrevet

Tja, store og store nyheter..

Vi har nå bestillt inn en A340-200, som skal leases fra Airbus til vi får våre nye A340-600 om en stund. Dette nye flyet skal hjelpe til med å legge destinasjoner laaaaangt vekke til i rute systemet vårt. Vi utelukker at flyet skal gå til Petropavlovsk-Kamchatsky :grin:

Skrevet
Takk til EuropaFly for hyggelig handel ved kjøp av pent brukt 733 :) BGT er nå oppe i 3stk 733 og 2stk ATR 42-400. Har nylig åpnet base i Genevé. Håper alle koser seg i vår egen lille verden :D

Hilsen Mr. Døgnvill

Nei ikke helt.. er det her du går: View Latest Aircraft for å kjøpe nye fly?

de sellger ikke Arbus der og det er dårlig utvalg...

noen som kan hjelpe Air Berlin tro?...

Skrevet
Da har jeg startet alliancen SkyTeam' date=' men jeg setter restrictions pâ 10 members i alliancen siden det blir litt tâpelig hvis alle i worlden joiner. De som vil ha plass i alliancen sender PM til meg pâ dette forumet med navn pâ selskap. [/quote']

Er den full?

Hvis ikke er Air Berlin innteressert...

Skrevet

Velkommen Air Berlin :)

Hvis du trykker der hvor det står aircraft vil du komme til en dropdownmeny hvor du kan velge fabrikant etter alfabetisk rekkefølge. Der kan du og i de fleste tilfeller velge motoralternativ til det flyet du ønsker å kjøpe så pass på så du får med ønsket rekkevidde.

Petter

Skrevet

Måtte jo bruke pengene som kom inn på kontoen til noe også da så..

ikke det at jeg orker å sette opp ruter, men artig bare å bestille nye fly.

Så la inn en ordre på 19 B737-700 :D

Så da ser det slik ut:

Boeing 737-500 12 (0)

Boeing 737-600 20 (0)

Boeing 737-700 2 (19)

Bruker ca halvparten av flyene :grin:

Skrevet
Da har jeg startet alliancen SkyTeam' date=' men jeg setter restrictions pâ 10 members i alliancen siden det blir litt tâpelig hvis alle i worlden joiner. De som vil ha plass i alliancen sender PM til meg pâ dette forumet med navn pâ selskap. [/quote']

Er den full?

Full ja :)

Lurer på om jeg skal lage alliancen " Star Alliance " Hadde noen joinet om jeg hadde laget? :)

Skrevet
Måtte jo bruke pengene som kom inn på kontoen til noe også da så..

ikke det at jeg orker å sette opp ruter' date=' men artig bare å bestille nye fly.

Så la inn en ordre på 19 B737-700 :D

Så da ser det slik ut:

Boeing 737-500 12 (0)

Boeing 737-600 20 (0)

Boeing 737-700 2 (19)

Bruker ca halvparten av flyene :grin: [/quote']

Og hva gjør du med de resterende flyene? :grin:

Skrevet

Er den full?

Full ja :)

Lurer på om jeg skal lage alliancen " Star Alliance " Hadde noen joinet om jeg hadde laget? :)

Ja jeg tror jeg kan si at Air Berlin hadde joinet Star Alliance...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...