Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke like oppfinnsomme som dere andre, så jeg heter bare "Norwegian Air" :P Har nettopp startet opp med base på Stansted. Har fikset noen ruter og har en DOC på 350 000 akkurat nå. Skal bestille meg en Dash 8 100a straks.

Jeg finner ikke fly for leasing, noen som kan hjelpe? Eller, er det kanksje ingen som leaser ut i den worlden?

• Svar 542
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Om du er med i Fs.no verden, så starter du med 500 000 og 2 stykk 737 300, slik at du bare kan kjøpe gater, og lage ruter å starte å tjene penger.

Nå har jeg lagt inn bestilling på nytt fly. Ett Shorts 360-100, lignende med Dornier vil jeg tro. Skal brukes til innenlandsruter i England

Skrevet
Lufthansa søker en 737. Send pm med pris

Etter vi solgte vår mest ulønnsomme fly til Lufthansa for den nette sum av 35 mill, så hadde vi råd til å ekspandere med ytterligere 3 Dash 8-Q400.

Om 24 dager kan vi selge en 737 til, høystbudene over 35 mill vinner.

Skrevet

Etter vi solgte vår mest ulønnsomme fly til Lufthansa for den nette sum av 35 mill' date=' så hadde vi råd til å ekspandere med ytterligere 3 Dash 8-Q400.

Om 24 dager kan vi selge en 737 til, høystbudene over 35 mill vinner. [/quote']

Byr 35 jeg da ;) Få den så fort som mulig :D

Skrevet

Etter vi solgte vår mest ulønnsomme fly til Lufthansa for den nette sum av 35 mill' date=' så hadde vi råd til å ekspandere med ytterligere 3 Dash 8-Q400.

Om 24 dager kan vi selge en 737 til, høystbudene over 35 mill vinner. [/quote']

Byr 35 jeg da ;) Få den så fort som mulig :D

Regner med du tjener fett?

Du kan få den så fort jeg har fått dashene.. Med mindre noen byr over 35 da!

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Satser på å få joina dere om tirsdagen eller onsdag, jeg har tatt meg patent på American Airlines (ikke i real) ;)

Skrevet
må vell også si at nå litt etter litt så blir dette en ren flåte av Dash8 fly.

sad.jpg

Er forholdsvis enig i det samme' date=' blir det foreløbigt her også.

Vil du selge meg noen dasher? :grin:

Sankker vi Dash 8 alliance eller? [/quote']

lov og håpe :grin:

pøse på med dash 8 over hele verden :grin:

Skrevet

Da har jeg startet alliancen SkyTeam, men jeg setter restrictions pâ 10 members i alliancen siden det blir litt tâpelig hvis alle i worlden joiner. De som vil ha plass i alliancen sender PM til meg pâ dette forumet med navn pâ selskap.

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Noen som har en 737 til en rimelig pris? :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...