Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jojo, selvfølgelig skal man ikke gjøre sånn har ikke sagt det... men mener han tengte sikkert ikke på den måten når han sendte brevene, kansje han ikke "skjønnte" sine egene brev på en måte.. (jeg er meget dårlig til og forklare ser jeg..)

men man skal selvfølgelig ikke gjøre sånn helt enig med deg der!

• Svar 542
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Nå skal Air Berlin selge en Airbus A330-200. er det noen som er interessert? den fyller ikke mine ruter, derfor passer den ikke for meg lenger, men den vil helt sikkert tjene ett annet selskap bedere.. :)

kontakt Air Berlin på AM eller bare skriv til oss her på forumet :grin:

den første som er interessert skal få den beste prisen.. :whistle:

Skrevet

sånn folkens, da var vi i gang med et nytt år og Air Berlin gleder seg til og sammarbeide med flere av dere!

Vi vil gjerne takke Fresh Air, American Airlines og mange flere etter sammarbeidene vi har klart og få til med både flykjøp og Allianser.

Air Berlin er i dag det niende største flyselskapet i Europa. Vi setter pris på og konkurere med så mange.. :)

vi har destinasjoner i store deler av Europa, Amerika, Afrika og Asia! Vi har både base i Cairo, Berlin og i San Jose!

Vi har også reiser fra mange allianse baser verden rundt.

I Desember 2004 gikk styret i Air Berlin sammen oom og prøve ut "grønne landinger" på våre reiser, dette hjelper miljøet og vi prøver og gjøre hva vi kan for og hjelpe netopp det miljøet vi lever og flyr i. :grin:

Air Berlin har også desverre noen fly som det ikke er behov for og vi håper vi kan hjelpe dere med og lease disse ut til dere, vi vil jo konkurere med andere selskaper og kommer til og lease ut maskinene til den som viser interesse ved og legge prisene lavere enn Continental Airlines! :o

Dette går på Boeing 737-500 maskiner og Airbus A330-200.

Vi har også plass til flere av dere i Star Alliance, så bare og bli med de som vil.. :D

Takk for meg :grin:

Skrevet
Vi vil gjerne takke Fresh Air

FreshAir vil takke dere også.

Vi anser ikke de 10 største flyselskapene bare som konkurrenter, men også som venner. Det er vi som så og si styrer hva som skjer, for mindre selskap følger våre eksempler. Jeg håper at de fleste vil ta valg som viser seg smarte i fremtiden, og at vi velger en grønn vei.

FRA jobber aktivt med å få ned fuelforbruket, delvis med skifting av gamle fly, og utvikling av alternativt drivstoff.

Ha ett riktig godt nytt år.

Hvem er Falcon?

Skrevet

hm.. hvis Continental Airlines har lagt prisene SÅ langt ned, så skal vi selge våre fly til den absolutte minstepris det går til den første som sier fra! (gjellder bare Boeing 737-500)

SlÅ DEN CONTINENTAL! :grin:

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet
Vi vil gjerne takke American Airlines

Jeg takker dere også! Mange hyggelige kjøp til en like hyggelig kjøper!

Enig med Even, de ti største selskapene er ikke bare konkurenter men også venner. :)

PS! Hvis noen vil ha noen B737-500 maskiner er det bare og si fra! :)

Skrevet

Da kan endelig Air Berlin takke Airbus Industries etter en avtale på to Airbus A321-200.

vi ble også enige om og kjøpe hele 20 fly av denne typen i tiden som kommer.

disse flyene skal settes inn i ruter vi ser på som interessange i America.

Dette vil vi feire ved og gi alle ansatte EN enkel Laban hver... :D

Ogå vil vi i ledelsen ta ut et rimelig stort utbytte.. :whistle:

Skrevet

Johan Luiggi og jeg har nå dannet en brookertjeneste. Vi er brookere for DET du vil av fly. Vi går sammen under navnet EuropeanBrookerage. Vil du ha amerikanske (Nord, sør) så kontakter du Air France (Johan), og for Europeeiske, kontakter du meg. V/ andre fly, kontakt den du vil.

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Noen som har lyst på 27 Boeing 717-200BGW?

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

16-17 mill? Tror det er det de ligger for på det åpne markedet nå.

Skrevet

Jeg skjønner faen ikke hvorfor jeg går i minus hver bidige kveld. Jeg hadde 1.2 milliarder kl 16 idag, når jeg logger på nå så har jeg minus 391 millioner.. Skulle jo bestille nye fly :(

Edit:

Er vel kanskje når det starter ny mnd at jeg går så i minus, ser det er en del utgifter på måndelig basis, har blant annet 100 millioner i mnd på gates :P

Skrevet

Yes alle sammen da er det tid og ta litt rydding i flåten, skal nå gå over til ganske mye Airbus.

Har disse flyene som skal bort:

Boeing 717-200HGW 1stk.

Boeing 737-300 4stk.

Boeing 737-400 1stk.

Boeing 737-500 5stk.

Boeing 737-700 2stk.

Dash-8-300B 1stk.

MD-11ER 1stk.

De av dere som er interessert skal få det de vil ha, allt skal bort!

De som vil ha flere enn en maskin får flyene billigere!

De som er interessert eller vil ha et privat tilbud kontakter meg på PM her. :)

Håper på mange gode kjøpere fra en hard verden :grin:

Mvh: oss i Air Berlin.

Skrevet
Hva? Hvilken rute er det nå jeg har gjort noe galt på?

Gi advarsel til Viking Air da' date=' angående mine ruter fra Bejing. [/quote']

Tallinn-Frankfurt, i fölge Estonian

Siden Viking Air ikke er regristrert her vil jeg ringe han straks. Thx for â si fra!

Skrevet

Tror jeg hadde Frankfurt - Tallin før Estonian air kom inn i airline mogul, men la den ned etter han sendte meg pm fordi jeg "stjal" pax ifra han, frankfurt er en base jeg har bygd stor terminal på, og som jeg har satset masse på å få til å gå rundt for Norwegian air, presset på å få mer tilbud til Talinn gjorde at vi valgte å sette opp denne ruten igjen, som jeg hadde FØR han ble medlem.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...