Emil Topstad Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 ja.. til deg Kjartan: som sagt beklager jeg det som skjedde i går sterkt! men det jeg egentlig ville: lurer på om du er interessert i billig leasing på 737-500 maskiner du skal få de ekstra billig siden du er med i Star Alliance? OG TIL DERE ANDERE DER UTE! IKKE VENT MED OG JOINE STAR ALLIANCE, GJØR DET NÅ!! :grin: Siter
Kjartan berg Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Fikk en meget frekk pm fra oslo air :mad: Sånt godtar Blue lines ikke. Siter
Emil Topstad Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 hm... fikk lik mellding selv... begynte og lure litt ja... Siter
Johan Luiggi Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Faen ta, han gâr pâ samme skole som meg og ble banna fordi han sendte det til Bergen Air Transport. Han har vil at folk skal quitte alliansen(han tror at alle er i SkyTeam)og joine hans. Jeg vil gjerne ha han banna da han er ******** frekk mot meg i virkeligheten fordi jeg ligger höyere enn han. Utkonkurrere er jo en fin mulighet :whistle:. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Til helvete med han! :mad: Er er det han sendte til meg: 1. You get to quit skyteam. 2. THREE new bases have been opend: NEW YORK JFK, GARDERMOEN OSLO and SYDNEY. 3. If youre a airline from norway manny i reply MANNY new routes will open up for you. Sinseirley OSLO AIR/ OSL Alle andre har sikkert fått det også. Siter
Emil Topstad Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Faen ta' date=' han gâr pâ samme skole som meg og ble banna fordi han sendte det til Bergen Air Transport. Han har vil at folk skal quitte alliansen(han tror at alle er i SkyTeam)og joine hans. Jeg vil gjerne ha han banna da han er ******** frekk mot meg i virkeligheten fordi jeg ligger höyere enn han. Utkonkurrere er jo en fin mulighet :whistle:. [/quote'] HM.. hvordan type skole går dere egentlig på? og ja jeg fikk den også... stenkte mulighetene for og ta han med i Star Alliance da det ikke skal være folk i Star Alliance som skal sende slike melldinger rundt. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Til helvete med han! :mad: Er er det han sendte til meg: 1. You get to quit skyteam. 2. THREE new bases have been opend: NEW YORK JFK' date=' GARDERMOEN OSLO and SYDNEY. 3. If youre a airline from norway manny i reply MANNY new routes will open up for you. Sinseirley OSLO AIR/ OSL[/quote'] Alle andre har sikkert fått det også. Ang. denne meldingen. Fikk den selv. 1. Skal du først skrive en slik melding på engelsk, skriv det riktig. Reply? Hvorfor sier han det, det er jo det samme som "svarer". 2. Du skal ikke offisielt navngi de du vil andre skal slutte fra. 3. Hvorfor skal vi slutte den alliansen vi har, hvis vi er fornøyd med den? Hvis ingen kommer til alliansen din, så er det en grunn til det. Greit at du prøver, men får jeg noe lignende en gang til fra denne brukere, skal jeg sørge for at han blir bannet for godt fra hele AM. Siter
Petter Knutsen Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jeg jobber med saken. Han trakk trådene mine litt vel langt og ser ikke ut til å gi seg. Snakker med Daniel Chan, membership-officer, på AM nesten daglig. De kan ikke bare hive han ut de må ha svært håndfaste bevis. Send han en mail med meldingen du/dere fikk og husk å skrive meldings-id sammen med selve meldingen i mailen. Jo flere som "whiner" desto større sjanse for at vi kanskje slipper dritten i posten. Petter Siter
Johan Luiggi Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 HM.. hvordan type skole går dere egentlig på? og ja jeg fikk den også... stenkte mulighetene for og ta han med i Star Alliance da det ikke skal være folk i Star Alliance som skal sende slike melldinger rundt. Ringer Montessori skole noen bjeller? Men han klikka pâ meg fordi han mener jeg bestikker folk. Da han valgte â gâ fra SkyTeam sendte han meg dette: fuck deg jeg slutter JEG SLUTTER!!!!!! Siter
Emil Topstad Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 takk a. gi meg threaden NÅÅÅÅÅÅÅÅÅ hm... er han litt hissig..? Siter
Johan Luiggi Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Jupp, men lite vits â gi han trâden da snackbaren er kun for regristrerte Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Han sa også at jeg har brutt AM reglene noe jeg ikke har... Har han en spesiell sykdom eller? Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Faen ta' date=' han gâr pâ samme skole som meg og ble banna fordi han sendte det til Bergen Air Transport. Han har vil at folk skal quitte alliansen(han tror at alle er i SkyTeam)og joine hans. Jeg vil gjerne ha han banna da han er ******** frekk mot meg i virkeligheten fordi jeg ligger höyere enn han. Utkonkurrere er jo en fin mulighet :whistle:. [/quote'] Det er bare et spill. Rolig.....rolig. Siter
Emil Topstad Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 hehe.. tar nok litt av her ja.. er enig i det! men likevel.. :grin: Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Noen som vil ha 27 stk. Boeing 717-200BGW? :grin: Siter
Johan Luiggi Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Han har ikke noen spesiell sykdom sâ vidt jeg vet. Men noen som har funnet ut av problemet med â gâ i minus hver bidige dag? Siter
Emil Topstad Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 er i minus.. men hvor mye er du i mius, for det er jo vanelig og gå i minus hvis du ikke har nok til og "betale" månedens "regninger".. Siter
Emil Topstad Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 er det noen her inne som spiller i PW#123 ? Siter
Johan Luiggi Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 vel, for 3 dager siden gikk jeg aldri i minus Siter
Emil Topstad Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 vel' date=' for 3 dager siden gikk jeg aldri i minus [/quote'] jo, men kan snakke for meg selv da: jeg går alltid i minus hvis jeg ikke har nok penger til og betale alle "regninger" jeg skyllder. så kansje det er noe som har endret seg i økonomien din? Siter
Kjartan berg Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 er det noen her inne som spiller i PW#123 ? Jepp! Blue lines :grin: Siter
Emil Topstad Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 er det noen her inne som spiller i PW#123 ? Jepp! Blue lines :grin: hm... jeg er Wizz Air der Siter
Joakim Hagen Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Skrev til Oslo Air at jeg hadde hørt dårlig om han i et forum så jeg valgte å bli i Sky Team. Her er svar: continentall og et annet selskap har drevet å plage meg det har airfrance også. hvis du please kan joine så vil de begynne å skjønne at det ikke er dem som kan klare å lage en allianse. Siter
Johan Luiggi Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Plaget han og plaget han.... Nâr han sender et frekt brev til alle sâ kan han ta stöyten uten â grine... Men SkyTeam ble jo lagd etter at mange ville ha en allianse sâ. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Plaget han og plaget han.... Nâr han sender et frekt brev til alle sâ kan han ta stöyten uten â grine... Men SkyTeam ble jo lagd etter at mange ville ha en allianse sâ. Og for det er jeg deg takknemlig Johan! Jeg får faktisk pluss, ikke minus lengre.. Siter
Emil Topstad Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Skrev til Oslo Air at jeg hadde hørt dårlig om han i et forum så jeg valgte å bli i Sky Team.Her er svar: continentall og et annet selskap har drevet å plage meg det har airfrance også. hvis du please kan joine så vil de begynne å skjønne at det ikke er dem som kan klare å lage en allianse. tror kansje han føler seg litt "for seg sjøl" blant mange selskaper, og prøver og få oppmerksomhet... Siter
Petter Knutsen Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Mulig at han føler seg litt ensom i mengden, men det finnes da vitterlig bedre måter å finne seg "venner" på. Det blir litt som i sandkassen; "Hvis ikke du vil være vennen min banker jeg deg." Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.