Gå til innhold

Featured Replies

• Svar 542
  • Visninger 4,5k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

En kjapp pressekonferanse:

American Airlines passerte i dag 70 000 passasjerer og er et av verdens mest hurtig voksende selskap.

Vi har også fått in en rekke B777 og bestilt 3 B763/ER med en i flåten fra før. Vi har også bestilt 3 nye A300-600R.

Btw, hvem er Continental Airlines og WestJet?

Skrevet

Det ble ikke noen Boeing 737 på bestilling for oss denne gang, vi holder oss til de østlige traverne, 2 stk. Tupolev Tu-354 på bestilling. Boeing 737-300 maskinen blir nok snart lagt ut for salg, eller vraket. :grin:

Skrevet

Jeg har ett problem, jeg skal lage en focus city, så fikk jeg opp at jeg hadde for mange. Jeg avviklet basen min på CPH, kjøpte 4 slot'er på gjeldene flyplass og skulle åpne den, så fikk jeg opp "Please Select" og "Domestic".. Æææh? What should I do?

Skrevet

Selskapet ditt går strålende ser jeg!

Skrevet

Vi kan kansje ta en runde på Airlines?

Jeg er American Airlines.

Skrevet

Grunnet STORT overskudd i fly nå, så legges samtlige overflødige fly ut for salg på det åpene markedet til 80% av nypris. Dette er HELT NYE fly ;)

Skrevet

Velkommen i klubben! Jeg har nettopp svidd av 900 mill og bestilt en drøss nye fly, så kommer denne meldingen tikkende inn. Fantastisk flaks :grin:

Skrevet

Vi er også launch customer av ERJ-170, og den eneste med ordrer, vi har 5 inne.

Dette gjør at vi ønsker å selge opptil 10 ATR 72-500. Kom med bud, helst rimelige bud. Du skal få dem/den til under det de er værdt.

Skrevet

BizAirline har mange b737-600 til salgs. PM hvis det er interesse.

Skrevet

Vi har så smått begynt å se på interkontinale flygninger. Der er vel ingen store rike selskaper der ute som kunne tenke seg å kjøpe inn en Ilyushin, for så å selge den til meg for en billig penge? Vi nekter å fly vestlige flymaskiner.. :grin:

Skrevet

Ivar, hvilket selskap er du?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …