Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jon Ola Gisnås
Skrevet

Det er 3 DVD'er. Har denne selv.

Første DVD går igjennom alt av systemer, MCP, FMC, hydraulik, aircondition mm.

Den neste går på en rekke ulike prosedyrer. Takeoff, aborted takeoff, VOR approach, ILS autoland etc.

Siste DVD inneholder en flight fra San Francisco til Frankfurt.

Ellers inneholder DVD1 et setup program som installerer flightplans mm slik at du kan øve på det som vises på DVD-2 og 3.

Det følger også med en komprimert trykt sjekkliste.

Ingen bok, men det tror jeg ikke du vil savne.

Gjest Jon Ola Gisnås
Skrevet

Hmm. Litt lenge siden jeg har flydd 747'en nå, men er ikke sikker på om den sida eksisterer/er simulert i PMDG sin 747.

Skrevet

Den siden existerer ikke i noen av FMCene jeg har vert borti på noen av flyene. (B737, B747, B757, B767 og B777) Som alle er brukt i et stort antall timer av meg i simmen. Jeg tipper den er laget for å ilustrere de opplysningene man BØR notere seg på et ark når man mottar ATIS meldingen.

Skrevet

Har mottatt DVDen i posten i dag og sitter nå og koser meg med den.Glad jeg har laptop så jeg bare kan kople inn ørepluggene og kikke på den mens jeg er på bussen til forloveden min. Har en ca 45 minutters busstur der,og har som regel alltid laptopen med meg.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...