Frode Skibrek Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har bestilt meg Angle of Attack PMDG 747 Training DVD. Er det noen som vet om , siden det på hjemmesiden deres står beskrevet som PMDG 747 Training Package inneholder MER enn DVDen? Feks en bok e.l? Siter
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Det er 3 DVD'er. Har denne selv. Første DVD går igjennom alt av systemer, MCP, FMC, hydraulik, aircondition mm. Den neste går på en rekke ulike prosedyrer. Takeoff, aborted takeoff, VOR approach, ILS autoland etc. Siste DVD inneholder en flight fra San Francisco til Frankfurt. Ellers inneholder DVD1 et setup program som installerer flightplans mm slik at du kan øve på det som vises på DVD-2 og 3. Det følger også med en komprimert trykt sjekkliste. Ingen bok, men det tror jeg ikke du vil savne. Siter
Frode Skibrek Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Takk for raskt svar,Jon Ola. Ett raskt spørsmål til. I demovideoen ser man at det skrives inn ATIS-data i en egen side i fmcen.Denne siden vises også FØR man starter avspillingen av filmen. Hvor er den siden? Noen som vet det? Siter
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Hmm. Litt lenge siden jeg har flydd 747'en nå, men er ikke sikker på om den sida eksisterer/er simulert i PMDG sin 747. Siter
Frode Skibrek Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 Litt rart at den i såfall er tatt med i videoen :confused: Hadde vært veldig kjekt med en slik side ihvertfall... Siter
Steinar Grindstein Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Den siden existerer ikke i noen av FMCene jeg har vert borti på noen av flyene. (B737, B747, B757, B767 og B777) Som alle er brukt i et stort antall timer av meg i simmen. Jeg tipper den er laget for å ilustrere de opplysningene man BØR notere seg på et ark når man mottar ATIS meldingen. Siter
Frode Skibrek Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 Har mottatt DVDen i posten i dag og sitter nå og koser meg med den.Glad jeg har laptop så jeg bare kan kople inn ørepluggene og kikke på den mens jeg er på bussen til forloveden min. Har en ca 45 minutters busstur der,og har som regel alltid laptopen med meg. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.