Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

[size:17pt]S.W.A.T - S.A.F

Special Weapons And Tactics, division of Special Aviation Forces[/size]

SWAT_Front.jpg

Dette innlegget er ment for deg som spiller S.W.A.T 4, eller som har interesse og engasjement rundt emnet S.W.A.T.

Etter å fulgt S.W.A.T serien, har jeg virkelig fått interesse for det meste innenfor arbeidet som S.W.A.T, samt spesielle politienheter utfører.

For de av dere som har kjenskap til S.W.A.T 4, så er ikke AI laget du har med deg spessielt forsiktige i sin taktikk, ei heller framgangsmåte. Ofte ender oppdragene i frustrasjon over at hele laget ditt gikk inn i skuddfeltet til kjeltringene.

Jeg har derfor besluttet å gjøre ett forsøk på å starte S.W.A.T - S.A.F, en gruppe bestående av ett antall ivrige sjeler som ønsker å lære litt ekstra, også kjent som en "clan" i data miljøet.

Min visjon er å sette sammen ett lag, kanskje to lag om det er nok interesse. Dette skal bli ett lag som vet å kjenne hverandre, vet hva sidemannen tenker, og kan arbeide sammen med andre i laget, raskt og effektivt for å gjennomføre de oppdragene som det stilles krav til. Vi vil benytte S.W.A.T 4.

Vi vil arrangere treninger, slik at vi kan trene på vår taktikk og lagformasjon.

For å kunne bli med, må du oppfylle de gitte kriterier:

• Du må være aktiv, stort fravær fra "treninger" vil være diskvalifiseringer
  • Du må bestå den praktiske opptakstesten, hver kandidat må igjennom denne
  • Du må ha S.W.A.T 4 v. 1.1 installert
  • Du må kunne benytte deg av TeamSpeak

Vi vil sette høye krav til våre medlemmer. Det vil være begrenset med plasser, og kandidatene må vise at de mestrer presset og kunne operere inviduelt, og sammen andre.

Hvis ett lag blir fylt opp, vil vi "stenge" opptaket til en plass blir ledig, eller at det er nok kandidater til å starte ennå ett lag. Det vil bli utlyst "stillinger" fortløpende når medlemmer faller fra etc.

Opptaket vil bestå av en pratisk prøve, hvor kandidaten går igjennom ett "live oppdrag" sammen med sensor. Altså ett to manns lag hvor kandidaten vil fungere som lead. Det er helhetsinntrykket av utført oppdrag som teller, det er ingen automatikk i at du vil stryke prøven selv om du blir truffet av fienden, så fram til at du har gjort en god jobb igjennom oppdraget.

Strukturen av enheten vil bestå av:

• Unit leader (1)
  • Team leaders (2)
  • Team members (4)
  • Standby members (4)

De som ikke har mulighet til å bli med i S.A.F, har fortsatt mulighet til å bli med på artighetene. Vi vil en gang i blandt arrangere åpne kvelder, hvor hvem som helst kan bli med å spille sammen med oss. Vi vil da fokusere på å dele opp i lag, samt ett "skurke lag" etc. Mye spenning og morro, rett og slett!

Are you up for the challenge?

MVH

Ivar Skaugstad

Unit Leader - S.A.F

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Kunne godt tenkt meg å være med på dette :)

Skrevet

[size:11pt]S.A.F utlyser ledige stillinger![/size]

ALLE SØKNADER SENDES TIL UNDERTEGNEDE PÅ PRIVATE MESSAGE HER PÅ FORUMET. FORTELL KORT OM DIN ERFARING MED SWAT, SAMT ANDRE ERFARINGER SOM ER RELEVANT FOR STILLINGEN. TREKK GJERNE INN ERFARINGER FRA VIRKELIGHETEN, FORSVARET ETC.

Team Leader (2 stillinger)

Oppgavene til en team leader vil være å lede ett SWAT lag i felten. Dette vil med andre ord si å koordinere de resusjer man står med i laget, hvem som skal gå med hvilket utstyr, hvem som skal være i rekkene, hvilke entringsmetoder som skal benyttes, utstyr (flash, gass etc.) for entring av rom. Kort sagt, gi ordre på hvordan oppdraget utføres for ditt lag. Siden vi i første omgang vil bli satt opp med ett lag, vil det rulleres på hvem som skal være team leader, også unit leader (undertegnede) vil inneha denne stillingen. Team Leader vil også fungere som en instruktør, og vil jobbe tett opp mot unit leader i planleggingen av øvelser etc. Erfaring fra lederskap foretrekkes. Team Leaders vil være oppsatt med grad som Sergeant (Sgt. >>>) med muligheter for å bli forfremmet til Lieutenant (Lt. **)

Team Members (4 stillinger)

Som Team Member er du direkte under team leader. Du vil være en viktig medspiller i ett lag, hvor alle rundt deg er avhengig av at du gjør de rette oppgaver til rett tid. Du vil av og til være førstemann inn i situasjonen, det stilles derfor ett stort krav til at du kan holde hodet kaldt og handle rett. Du må være flink til å kommunisere med andre under stressende situasjoner. Team Members vil inneha stilling som Corporal (Cpl. >>)

Standby Team Members (4 stillinger)

Som standby Team Member vil det ikke legges så store krav til at man er med på alle treningene. Dog, her legges det også krav til at du må være realtivt aktiv. Det vil være begrensinger på hvor mange av standby laget som får anledning til å bli med på oppdragene og treningene. Som Standby Team Member vil du inneha graden Officer (Off. >)

------------------------------------------------------

[color:#FF0000]Har du lyst på en real utfordring, med mulighet for å lære litt ekstra? Vi kan tilby grunnopplæring i taktikker som brukes av enheter for entring av rom, bygnigner og sikring av personell. Legg inn din søknad i dag! Opptak skjer fortløpende. Søknadsfrist 18. Januar 2009! Velkommen til S.A.F![/color]

Skrevet

Vi har fått en del søknader, utrolig artig å se at andre også engasjerer seg!

For de av dere som lurer på hva SWAT4 er, eller hva vi vil holde på med i tiden framover, finnes en liten teaser under:

[video:youtube]uyrKyJYiKEQ

Skrevet

[size:14pt]S.A.F - Ny ansettelse![/size]

rank_4.jpg

Undertegnede har den glede av å tildele

Magnus F. Meese

Sergeant grad, etter vellykket opptak med gode kunnskaper og ferdigheter.

Vi ønsker Meese velkommen inn i laget som Team Leader!

Gratulerer!

Skrevet

[size:14pt]S.W.A.T - S.A.F arrangerer åpen online kveld![/size]

[color:#FF0000][size:11pt]Tirsdag 13. januar 2009. Oppstart kl. 19:00[/size][/color]

Hvem?

Alle som ønsker å være med på en multiplayer session. Ingen formelle krav om kunnskap, men noe kjennskap til spillet og teknikker etc. bør du ha.

Hvordan?

Last ned TeamSpeak (http://www.teamspeak.com/) Koble til IP adressen 67.222.46.54:8880. Benytt ditt fulle navn ved pålogging. Konfigurer til "push to talk", IKKE voice activated!

Benytt programmet Hamachi (Lastes ned gratis fra http://hamachi.en.softonic.com/) Koble til gruppen "Onlineklubben", passord er "onlineklubben".

Åpne S.W.A.T 4 verson 1.1 (patch lastes ned her: http://downloads.gamezone.com/demos/d12922.htm). "Join multiplayer session". Benytt fornavnet ditt med din første bokstav i etternavnet som nick! Kommer ikke gamen opp skriver du inn IP adressen som står bak "Join my IP" nicket i Hamachi.

Program:

• 1900 - Serverne åpner. Hjelper hverandre med å komme på nett. Ingen gameplay.
  • 1930 - Demonstrasjon av romentring av S.A.F
  • 1945 - CO-OP multiplayer session
  • 2100 - Barricated suspects multiplayer session

[color:#FF0000] Logg på TeamSpeak før du logger deg opp med SWAT! Koordinator (undertegnede) vil gi evt. klarsignal slik at man ikke kommer midt oppi en runde. [/color]

Velkommen skal du være til en actionfylt kveld!

Skrevet

Kl. 21 deles vi inn i to lag, ett SWAT lag og ett "terroristlag". Så er det om å gjøre å ta flest til fange, evt. sette de ute av spill.. :grin: Det er med andre ord den mindre seriøse delen av opplegget denne kvelden. :)

Skrevet

De av dere som har lagt inn søknad om å bli en del av styrken kan forvente å bli satt på den store prøven etter at kvelden er omme om det blir tid til det. Vil anbefale dere å legge dere i hardtrening på det taktiske, samt bruk av våpen og granater. ;)

Skrevet

Gleder meg til å se litt action på gutta i kveld! På grunn av frafall da vår kjære sersjant må på varetelling ( :grin: ) vil det ikke bli noen demonstrasjon av rom entring.

Etter at vi har fått samtlige opp på nett vil vi derfor kaste oss rett ut CO-OP. Litt basic teori vil bli gitt slik at vi får standarisert det til den taktikken jeg er kjent med.

Noen flere som henger seg på oss i kveld? :)

Skrevet

Ble heller dårlig oppmøte. Per Kristian kom seg ikke inn, så det ble til at jeg og Ola tok oss noen runder. Var artig når vi virkelig fikk taket på å arbeide sammen, hver og en har jo sin taktikk.

For dere som er på fotballtrening og varetelling, jeg er tilgjengelig på MSN for en runde til utover kvelden. :grin:

Skrevet

Æsj a mei!

Jeg var sikker på at jeg skulle rekke det til kl 21, da det stod at vi skulle dele opp i lag.. men da kom jeg på at jeg netopp har formatert, og SWAT 4 ikke er innstalert

jaja beklager

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...