Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

I november kjøpte og lastet jeg ned SWAT 4 Gold, på trymedia sine sider.. Ellernoe. Nå når jeg har formatert PCen, skal jeg laste ned på nytt, og etter hva jeg forsto den dagen jeg kjøpte, kan jeg laste ned så mye jeg vil i et halvt år.. ikke kun 1 mnd.

Når jeg har fått link fra trymedia, går inn der jeg kan laste ned, kommer bare dette opp:

We're sorry. Our Systems indicate you are outside the territory authorized for distribution by the software publisher of this title.

Unfortunately, we do not have permissions from the publisher to sell this title outside of our approved territory.

Hva i grønne skauen er dette? jeg har jo betalt, og skal da jaggu få spillet mitt..?

Skrevet

Altså når jeg bestile scanner fra teknikkmagasinet.se kunne de ikke sende den til Norge.. Men sende en mail? og du burde ha fått en "kvitering" på m,ail den dagen du kjøpte det.. send dem en mail.. :)

Skrevet

For øvrig hadde det nok bare vært å sende en mail til nettstedet du lastet det ned ifra. Regner med de kunne ha hjulpet deg mer enn oss? :grin:

Godt å se at du er på SWAT stadiet, everyday entertainment her i gården! :grin:

Skrevet

ja, men jeg ville bare høre hva dere syntes jeg skulle gjøre, og evt. hadde det kommet fram at jeg skulle sendt mail, hadde jeg jo gjort det.. Men fant igjen den linken, så da er det null problemos :)

Joa, savna SWAT en stund, på tide å spille litt.. Det er jo morro så :) Satse på litt online osv..

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...