Jon Berg Jørgensen Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Driver og flyr litt Redbull time trial på FSX og tenkte jeg skulle filme litt. Lastet ned FRAPS og testet, men det avslutter filmingen etter 30sek hver gang. Noen som vet hvordan jeg retter på dette? PS: Er forresten nede i 1:13.0 på det beste nå. Siter
Christopher Andersen Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Vis jeg ikke tar helt feil må du kjøpe fraps for å ta opp i mer enn 30 sekunder. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Problemet løser du raskt ved å dele opp filmingen. Litt utenfor, og litt inne i cockpit. Hjelper deg bare med å få variasjon i videoen. Siter
A L Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Og ja, det stemmer man må registerere seg, altså betale for fraps for å få filmet i mere enn 30 sek.. ZDsoft har også freeware trial på 1 min, og gamecam, hypercam kan du jo se på.. Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 OK, da blir det vel et par hakk da. Problemet løser du raskt ved å dele opp filmingen. Litt utenfor' date=' og litt inne i cockpit. Hjelper deg bare med å få variasjon i videoen. [/quote']Litt vanskelig å fly denne oppgaven i forskjellige views :whistle: Siter
A L Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Nei, ta å fly hele runden. når du er ferdig trykker du "ALT" så du får opp oppgavelinjen øvertst, og trukker på "options" og "Instant relpay" den kan du sette på for eks 2 min og da vil alt det du gjorde bli spilt av det vil si at du kan skifte wiews så mye du vil uten at det vil påvirke flyvningen. og en ting til : Film med Fullscreen! Lykke til! Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 Problemet er at instant replay ikke funker i missions, i alle fall ikke hos meg. Siter
A L Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 ahh, så klart! Under Instant replay skal det stå noe med Video, altså at du kan lage en video.. se om det går Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.