Ola Haldor Voll Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Er det noen her som vet hva dette går ut på ? Hvor lang tid det skal ta? Pakken min har hatt denne statusen siden 28. desember.. Blir jo litt utålmodig.. Siter
Dag Johansen Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 For oss utenfor Oslo betyr det at den er videresendt med posten den dagen. Nå har det vært en drøss med røde dager i tillegg til lørdag og søndag hvor posten ikke rører pakker. Da går det gjerne litt tid.... Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 Takk, Dag. Da krysser jeg alle fingre og håper pakken er rett rundt hjørnet. Siter
Martin Foss Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 28. Desember var en søndag.. Da har pakken kommet inn den dagen, og fått "klarsignal" til å bli sendt videre (altså ingen stopp pga. toll eller annet tull - den er "released"..). Den kan ha fått en postlapp på seg samme dagen og lagt i et bur, den kan i verste fall ha blitt liggende til mandagen. (Jeg aner ikke om posten henter hos FedEx på søndagskvelden, men vet de gjør det tidlig på mandag).. Den har garantert blitt sendt videre, og det skyldes nok som Dag sier, mange røde dager denne uken.. Siter
Frode Skibrek Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Du vet, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves,Ola Haldor Siter
Martin Foss Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Ser nå at den ble hentet av posten på morgenen, mandagen den 29. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 Den kom i dag. Varen er intakt og har testet den litt. Testen kan sees her - http://www.insidethebox.no/videoklipp/itb_shwrl08web.mov Siter
Nicklas Winger Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Hm.. cool effekt Men, jeg skjønner ikke helt hva det er du har fått og testet? Et program, eller hva? Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Aha, veldig tøfft! Hva heter herligheten? FCP plugin eller noe i den duren? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 Digital Juice hadde introduksjonstilbud på en ny pakke med elementer for visuelle effekter og motion graphics - og jeg måtte jo bare klaske til når det var til halv pris. Glass, støv, maling, flammer etc. som er filmet i inntil 2K oppløsning, og på det raskeste med 700fps for super slow mo (slik som disse flammene). Her har jeg brukt ett klipp av flammer med masse dilldall av lys/fargejustering bl.a. Originalklippet kan gå nesten halvparten av hastigheten dere ser på det treigeste i dette klippet, bare for å illustrere.. Dette var en test som skal videreutvikles. Endre til riktig font og logo, legge til partikler og muligens noe annet snadder i forkant. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.