Skrevet 4. januar 2009 16 år Hei! Har sett at en del her inne spiller battlefield 2? Hadde vært gøy å spilt litt sammen en dag.. der vi lager squads evt. leier server med passord
Skrevet 4. januar 2009 16 år Jeg spiller, men da bare mods, hovedsaketlig Reality Mod. Gjør spillet mye dypere istede for det rambotullet det i utgangspunktet er.
Skrevet 4. januar 2009 16 år Jeg spiller' date=' men da bare mods, hovedsaketlig Reality Mod. Gjør spillet mye dypere istede for det rambotullet det i utgangspunktet er. [/quote']Hva er reality mods?
Skrevet 4. januar 2009 16 år Jeg spiller også Eller, begynte for 2 år siden så har jeg hatt 1 års opphold, men begynte å spille igjen i julen. Spiller på Wake Island Rank
Skrevet 4. januar 2009 16 år Hva er reality mods? Reality mods er som regel modifikasjoner av et spill for å gjøre det mer realistisk' date=' men den jeg snakker om er denne: http://www.realitymod.com [img']http://media.xfire.com/content/events2008/logo_pr_220x196.png[/img] Project Reality som er det egentlig navnet gjør noen ganske store og fundamentale forandringer i spillet. Utenom å legge til nytt utstyr og våpen, er det nye spillmoduser som f.eks. Koalisjonstyrker vs. Opprørere (slik NATO møter i Iraq/Afganistan). Det er mye større fokus på samarbeid og Chain of Command. Kommandører og lagledere har muligheten til å bygge fremskutte baser og mye mye mer. Har opplevd mye moro med denne modden. Noe av det siste jeg gjorde var at jeg var en del av kommandørens sine speidere. Jeg og to andre med sniperrifle fikk beskjed om å speide foran resten av hærens hovedstyrke og vi endte opp med å oppdage fiendens panserstyrker, mens vi lå trygt 2km unna takket være tung optikk. Helikopterne våre kunne ikke ta de ut pga. fiendenlig antiluft dekket området. Så jeg markerte vognene med laser, slik at en A10 kunne slippe bombene sine uten å bli skutt ned. En etter en fikk vi tatt dem slik at hæren kunne fortsette med å okkupere området :grin: [video:youtube]XW5U8QL_23k Men dette er ikke en mod for deg hvis du ikke klarer å motta og gjennomføre ordre, samarbeide i lag eller hvis du har tålmodigheten til en 5-åring. Noen ganger må strategiske posisjoner forsvares og det fungerer ikke med barn som hyperventilerer hvis de ikke har skutt noen de siste 30 sekundene. [video:youtube]P0GERzdn-mU
Skrevet 4. januar 2009 16 år Jeg spiller' date=' men da bare mods, hovedsaketlig Reality Mod. Gjør spillet mye dypere istede for det rambotullet det i utgangspunktet er. [/quote']Hva er reality mods? Som sagt finnes det PR, og det finnes en som heter det. Rett og slett en mod som gjør at ALT blir mer profft, våpen er mer presise, fly og biler får bedre handling, springing, granater kan henge seg på kjøretøy, det er mulig å skyte granater inn i tårnet på tankser osv. Trenger hjelp med PR, har prøvd alt det med oppløsning, og alt det. Men når jeg joiner server så loader den, og etter jeg har trykkt "join game" så får jeg "Crash To Desktop" :mad:
Skrevet 4. januar 2009 16 år Etter at jeg fikk øyne opp for PR har jeg kun spillt det... Husk å sette høyere resolution enn 800x600
Skrevet 4. januar 2009 16 år Jo takk du, prøvd det siden 1814 :grin: Funker forsatt like dårlig, er på randen av å gi opp..
Skrevet 6. januar 2009 16 år Jeg å har crash to deskop når jeg prøver å joine! Men det er standar ikke noen mods, anyone?
Skrevet 6. januar 2009 16 år Jeg å har crash to deskop når jeg prøver å joine!Men det er standar ikke noen mods' date=' anyone? [/quote'] Lasta ned siste oppdatering?
Skrevet 6. januar 2009 16 år Har den siste patchen, skal se om høyere oppløsning fikser problemet! Edit: Nope funka like dårlig nå...! noen som har løsningen?
Skrevet 6. januar 2009 16 år jeg spilte men alle var jo ville de skjøt jo alle de så og ikke noe taktik heller så jeg slutta men nå som jeg oppdaga Reality mod så spiller jeg det 50-50% melleom fs og bf2-Reality
Skrevet 6. januar 2009 16 år Forfatter Fært så mye syting! Nei feil, hvis du logger inn på ordentlige seriøste BF2 servre er det ikke ett rambo spill.. For eks TV2 serverene, jeg og Even har spilt masse sammen og det er riktig gøy ånr vi lager sqauds og hjelper hverandre!
Skrevet 6. januar 2009 16 år Forfatter Rank Har ikke spilt så lenge enda men har fått Unlocka 2 våpen
Skrevet 7. januar 2009 16 år Her min rank Viktig at du har samme oppløsning på skrivebord som i BF2 . Prøv å gå inn på Dine Dokumenter/BF2/Profiles/01/video.con åpne den i notepade og se om Hz er lik den du bruker ellers i windows. Vet at bf2 kræsjer hvis HZ ikke stemmer overnens.. my 2 cent..Eller prøv i default mappa.. Prøv denne VideoSettings.setResolution 800x600@85Hz og sett vanlig hz din til det samme eller til hva du klarer.. LCD er vel 60hz
Skrevet 7. januar 2009 16 år Sist jeg prøvde TV2 var det baseraping deluxe, men det er en stund siden nå da :crazy:
Skrevet 7. januar 2009 16 år Gunnery Sgt på BF2, men prøvde å spille BF2 igjen i går, HÅÅÅPLØST! L85A1 SUUUUGER, og jeg klarer rett og slett ikke å bli vant med å møtte tømme et helt j*vla mag på for å ta EN person... Det jeg liker med PR er at man kan sette opp Rally Points, og FOBs. Ved Rallys kan medlemmer av din Skvadron spawne inn, og ved FOBs kan man endre kit. Man kan få Sniper, HAT-kit (Heavy Anti-Tank). I tilleg er det lagt opp til Skvadrons sammarbeid bedre. På mange servere kan man gi skvadronen sin navnet til den asseten man vil ha. F.eks Sniper, AA, Tank, APC osv. Når man hører skyting, er det ikke bakgrunnslyder men faktisk noen som skyter. Treffer man riktig trenger man bare ett skudd for å ta ut fienden. Forøvrig så MÅ man ha oppløsning høyere enn 800x600
Skrevet 7. januar 2009 16 år Javel? .. Kjører nå med 800 uten noe problem. Men pointet her var at han skulle prøve samme Hz som han har på skrivebord.. Ett fett hvilken oppløsning som kjøres..
Skrevet 7. januar 2009 16 år prøv det ja først .. Gå i egenskaper får skjermkort og se hva slags Hz du kjører nå.. Og se om det er det samme som i dem config fila..
Skrevet 7. januar 2009 16 år Maximum reporting freshrate er på 75Hz Edit: Nope funka ikke, prøvde med min oppløsning 75Hz og 60Hz Men neida.... Merkelig dette her funka en liten stund helt i starten med standaroppløsningen på spillet, men nå har den slått seg vrang
Skrevet 7. januar 2009 16 år Jeg spiller fortsatt BF2 av og til, men akkurat nå er det over 3 måneder siden sist. Må vel snart prøve litt igjen. Hmm...lurer litt på når den nye patchen som er lovet kommer, jeg :confused:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.