Skrevet 3. januar 2009 16 år Det er med store øyne jeg sitter å leser i VG samt Agderpost at M/T Juanita hvor jeg er matroslærling har blitt forsøkt kapret utenfor Afrikakysten. Jeg skal selv mønstre på på Onsdag på Kapp Verde. Dette er første turen båten har til Afrika. Går på rute Nigeria (Bøyelast/Offshore) til Trinidad. Litt spenning i verdagen skader jo ikke Link Link
Skrevet 3. januar 2009 16 år Krysser fingrene for dere og håper turen går smertefritt og problemfritt.Ønsker samtidigen riktig god tur, og håper på noen bilder
Skrevet 4. januar 2009 16 år Er det noen som vet om dette piratfenomenet har vært så aktivt som det er nå, lenge? Eller er det bare media som har satt stor fokus på det nå i det siste?
Skrevet 4. januar 2009 16 år Forfatter Har nok vært en god stund, men har blusset opp enkelte plasser ganske ekstremt i det siste. Somalia har det alltid vært en del, tror det også var mer i Nigeria. Malakka er jo beryktet mens inngangen til Suez ser ut til å eksplodere nærmest.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.