Skrevet 7. januar 2009 16 år FreshAir International has just started it's flights from Heathrow International airport. Since of our start up, we now offer 60% discount on ALL of our flights within the european subcontinent!
Skrevet 7. januar 2009 16 år Kontoen min ble sletta av de faen airline mogul folka så nå har jeg bare en konto med 18 tokens igjen
Skrevet 7. januar 2009 16 år Har nå laget en verden: PW#330. Flightsim.no Startår: 2000 (hvis ikke blir spillet så kort) Startfly: 2x B737-300 Spilllengde: 8 AM år Maks baser: 8 Maks baser utenfor ditt "hjem" kontinent: 4 Passord: hangar Dette "kosta" 200 tokens (så vet dere det :grin:) Selskapet mitt heter forresten United Wings Jeg og! PW#335. Evens s h i t (Uten mellomrommene) Startår: 2004 Startfly: 2x Airbus A330-200 Spilllengde: 4 AM år Maks baser: 1 Maks baser utenfor ditt "hjem" kontinent: 1 Passord: norge Middle East og Europe... Vennligst join, ellers så var 84 tokens wasted :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.