Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei!

Hvis det er noen her inne som spiller Airline Mogul lenger så håper jeg noen av dere kan hjelpe meg med dette spørsmålet:

Jeg sliter litt med og få "bank balance" fra - til + og lurer på om noen har noen gode råd fra hva jeg må gjøre :)

På forhånd takk :)

• Svar 64
  • Visninger 17,4k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Tja, det er jo egentlig bare en måte å gjøre dette på, Kan du fortelle meg om flyselskapet ditt, hvor mye dere har i -, flåte, ruter, baser og hvor lenge dere har holdt på, så skal jeg gi deg tips :D

Skrevet

jeg har nettop begynt og har et fly i flåten en Dornier 328- et eller annet. Og jeg har to ruter i Norge med base i Oslo, flyr vi til Stord og Sandefjord. Akkuratt nå har jeg veldig mye i minus: -375.783.

Skrevet

Hadde -10 mill en stund jeg.. Er dette ett helt nytt fly? I såffall ville jeg begynt med ett brukt ett, og heller valgt ruter til opplagte mål, slik som Stv, Brg, Trd osv i begynnelsen, og heller ekspandert senere.

Skrevet

Jeg startet med default fly i den verdenen jeg joinet i. Går jeg i pluss om jeg begynner å fly til TRD og SVG osv.?

Skrevet

Hvilke priser burde jeg ha osv. da? Når jeg lager en rute

Skrevet
Jeg startet med default fly i den verdenen jeg joinet i. Går jeg i pluss om jeg begynner å fly til TRD og SVG osv.?

Mulig, men du burde prise de etter slik SAS og NAX gjør nå;)

Skrevet

Ok :)

Skrevet

Går fortsatt i minus...

Skrevet

Er desperat, går stadig i minus... trenger hjelp så fort som mulig :eek:

Skrevet

Freq pâ rutene? Staffet der har den rare forestillingen om at 1 i Freq gir mest utbytte. Prising, sett det höyeste du kan gâ uten â ikke ha 100 i load.

Skrevet

1-5 Har bare en Twin Otter med 19 seter. etter at jeg måtte joine en ny verden.

Skrevet

Kjör kun 1 i freq, da begynner pengemaskinen â gâ hvis du har sörget for 100 i load med god revenue. Fâ tak i sâ lönnsomme og mange ruter som mulig.

Skrevet

har du forslag til lønnsomme ruter fra Trondheim?

Skrevet

Vi kan jo lage en alliance for vi på fs.no?

Jeg begynner å få litt mer penger nå...

Skrevet

Som Johan sier, så blir det litt vanskelig med alliance, for alle er i forskjellige verdener.

En enklere mulighet er hvis det er mange som fortsatt spiller så kunne vi starte en egen fs.no verden? ;)

Skrevet

Har vi allerede gjort på simulators.dk. Vi har "Private World #226".

Men det er ikke gratis at oprette en verden. Det koster Tokens, og mange tokens. F.eks. kostede den verden ovenfor 176 tokens!

Skrevet

Jeg har 142 ledige :grin:

Holder på å lage nå, lager med hele verden, men skal jeg ha :

Map Selection

Your Selected Continents: Africa, Antarctic, Asia, Central America, Europe, Middle East, Australiasia, South America, North America

Map ID Description Minimum Gates

484 Very Large World 51

485 Large World 101

486 Medium World 151

487 Small World 201

488 Very Small World 251

489 Tiny World 301

490 European Union 27 0

491 Former Soviet Union 0

492 Ring of Fire 0

493 Settling the Americas 0

495 Full World 0

Skrevet

Jeg registrerte meg der idag. Så jeg kan jo joine alliansen :)

Skrevet

Hallo folkens og godt nyttår :) Jeg har nettopp laget meg et selskap på AM etter å ha lest denne tråden og kunne godt tenke meg å joine en fs.no verden. Som übernoob hadde det vært kjekt med selskap fra likesinnede som jeg kan overøse med dumme spørsmål ;)

Helsing

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …