Skrevet 1. januar 2009 16 år Hei! Hvis det er noen her inne som spiller Airline Mogul lenger så håper jeg noen av dere kan hjelpe meg med dette spørsmålet: Jeg sliter litt med og få "bank balance" fra - til + og lurer på om noen har noen gode råd fra hva jeg må gjøre På forhånd takk
Skrevet 1. januar 2009 16 år Tja, det er jo egentlig bare en måte å gjøre dette på, Kan du fortelle meg om flyselskapet ditt, hvor mye dere har i -, flåte, ruter, baser og hvor lenge dere har holdt på, så skal jeg gi deg tips
Skrevet 1. januar 2009 16 år jeg har nettop begynt og har et fly i flåten en Dornier 328- et eller annet. Og jeg har to ruter i Norge med base i Oslo, flyr vi til Stord og Sandefjord. Akkuratt nå har jeg veldig mye i minus: -375.783.
Skrevet 1. januar 2009 16 år Hadde -10 mill en stund jeg.. Er dette ett helt nytt fly? I såffall ville jeg begynt med ett brukt ett, og heller valgt ruter til opplagte mål, slik som Stv, Brg, Trd osv i begynnelsen, og heller ekspandert senere.
Skrevet 1. januar 2009 16 år Jeg startet med default fly i den verdenen jeg joinet i. Går jeg i pluss om jeg begynner å fly til TRD og SVG osv.?
Skrevet 1. januar 2009 16 år Jeg startet med default fly i den verdenen jeg joinet i. Går jeg i pluss om jeg begynner å fly til TRD og SVG osv.? Mulig, men du burde prise de etter slik SAS og NAX gjør nå
Skrevet 1. januar 2009 16 år Er desperat, går stadig i minus... trenger hjelp så fort som mulig :eek:
Skrevet 1. januar 2009 16 år Freq pâ rutene? Staffet der har den rare forestillingen om at 1 i Freq gir mest utbytte. Prising, sett det höyeste du kan gâ uten â ikke ha 100 i load.
Skrevet 1. januar 2009 16 år 1-5 Har bare en Twin Otter med 19 seter. etter at jeg måtte joine en ny verden.
Skrevet 1. januar 2009 16 år Kjör kun 1 i freq, da begynner pengemaskinen â gâ hvis du har sörget for 100 i load med god revenue. Fâ tak i sâ lönnsomme og mange ruter som mulig.
Skrevet 1. januar 2009 16 år Oslo, Kvernberget, Molde(kansje), Bergen, De större byene. Har ikke sjekket range nâ.
Skrevet 4. januar 2009 16 år Vi kan jo lage en alliance for vi på fs.no? Jeg begynner å få litt mer penger nå...
Skrevet 4. januar 2009 16 år Som Johan sier, så blir det litt vanskelig med alliance, for alle er i forskjellige verdener. En enklere mulighet er hvis det er mange som fortsatt spiller så kunne vi starte en egen fs.no verden?
Skrevet 4. januar 2009 16 år Har vi allerede gjort på simulators.dk. Vi har "Private World #226". Men det er ikke gratis at oprette en verden. Det koster Tokens, og mange tokens. F.eks. kostede den verden ovenfor 176 tokens!
Skrevet 4. januar 2009 16 år Jeg har 142 ledige :grin: Holder på å lage nå, lager med hele verden, men skal jeg ha : Map Selection Your Selected Continents: Africa, Antarctic, Asia, Central America, Europe, Middle East, Australiasia, South America, North America Map ID Description Minimum Gates 484 Very Large World 51 485 Large World 101 486 Medium World 151 487 Small World 201 488 Very Small World 251 489 Tiny World 301 490 European Union 27 0 491 Former Soviet Union 0 492 Ring of Fire 0 493 Settling the Americas 0 495 Full World 0
Skrevet 4. januar 2009 16 år Hvis noen andre lager så er det greit, men kunne gjort det jeg, for jeg har 360 ledige :grin:
Skrevet 4. januar 2009 16 år Hvis det er tokens du snakker om så tviler jeg på det, men hvis du har for lite så har jeg nok.
Skrevet 5. januar 2009 16 år Hallo folkens og godt nyttår Jeg har nettopp laget meg et selskap på AM etter å ha lest denne tråden og kunne godt tenke meg å joine en fs.no verden. Som übernoob hadde det vært kjekt med selskap fra likesinnede som jeg kan overøse med dumme spørsmål Helsing
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.