Skrevet 1. januar 2009 16 år Vi fortsetter der vi slapp, årets siste flytur for 2008 er for alle nå gjennomført, men hvor går/gikk din FØRSTE flytur for 2009?
Skrevet 1. januar 2009 16 år Min første flytur vil nok truleg gå her på sunnmøre i min Carenado 206. Det har byrja å snø, og eg håpar no at det gjer likeså i simmen. Men andre ord kan det bli ein skikkeleg utfordring å starte med. Har fått på plass den etterlengta FSPassangersX, så no har eg også passasjerar å ta hensyn til. Ynskjer eit godt nytt flyår til alle!!
Skrevet 1. januar 2009 16 år Min første flytur gikk i går fra Schipol til Gardermoen. Den andre går i dag fra Oslo til Stockholm
Skrevet 1. januar 2009 16 år Beijing-Tokyo Var eegentlig på tur til Anchorage nå, men fikk beskjed om at tur til besteforeldre var planlagt i dag. Jaja, får prøve på nytt i morgen
Skrevet 1. januar 2009 16 år Det ble Keflavik-London Heathrow på meg gitt. FI454 med TF-FIR B752 og 141 passasjerer.
Skrevet 1. januar 2009 16 år Nei årets første tur ble ikke mer enn et drøyt stenkast. Den gikk KBWI Baltimore - KDCA Whasington. Fløy River Visual til RVY19 i en lett lastet MD-11.
Skrevet 1. januar 2009 16 år EFIV-ENKR i en Beechcraft. Fulgt opp av: ENKR-ENVD-ENBS-ENMH-ENHV-ENHF-ENNA-ENAT-ENSR-ENTC-ENAN-ENEV-ENNK-ENSK-ENLK-ENSH-ENBO Puh.. :crazy:
Skrevet 1. januar 2009 16 år Ikke flydd ennâ, men blir en tur med Mörefly og Air Mokum. RL derimot, da flöy jeg CDG-OSL i dag med AF.
Skrevet 1. januar 2009 16 år Forfatter Er på vei fra San Diago til St. Maarten. 7h 10min enroute, perfect! :grin:
Skrevet 1. januar 2009 16 år Første går fra Istanbul Sabiha Gokzen Intl til Kabul Intl. Flyr logflight med personell for forsvaret! Retur blir via Sabiha Gokzen og Kastrup til Gardermoen Militære Flystasjon God Nyttår!
Skrevet 2. januar 2009 16 år Ikke flydd enda, men tror det blir fra Anchorage til en eller annen by i nærheten Trenger litt fin natur!
Skrevet 2. januar 2009 16 år Tom Arild, prøv til Petropavlovsk-Kamchatsky i Russland, fin tur det! Min første tur tror jeg blir fra Stord til Stavanger m/ YAK-42.
Skrevet 2. januar 2009 16 år Årets første ble Mango flight 129 fra Johannesburg til Cape Town, årets andre British Airways flight 42 fra Cape Town til London Heathrow.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.