Christian Kråkenes Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Jeg har etter mye viderverdigheter klart å presse litt mer juice ut av grafikkortet, veit ikke hva dere syns Kommer litt høyt inn mot Alta lufthavn, en liten korketrekker for å komme ned på riktig høyde. Men ett problem jeg har nå etter å ha justert opp grafikkytelsen, er at det hakker noe voldsomt når jeg prøver å panorere inne i cockpit. Skal forske litt på hva som er greia her, trodde ikke det der var en så krevende operasjon... Noen som vet om dette også vil gjøre seg gjeldende dersom jeg gjør alvor av nyttårsfunderingene på å kjøpe ir-tracker? Og en annen ting, hvordan får jeg opp fps-avleser i fsx? Siter
Stein Olsson Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Likte bildene godt jeg. Virket rene og tydelige. Godt nyttår!! Svar på siste spm: Z Siter
Sindre Holberg Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 •to ganger Flotte bilder dette Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.