Per Bråtebæk Skrevet 20. januar 2002 Skrevet 20. januar 2002 Noen ganger i det siste har følgende skjedd når jeg flyr online og skal lande på gardermoen: all wiew blir borte ser ut som jeg befinner meg inne i en sky.Ikke lett å lande når en ikke kan se en ford...foran seg. Jeg bruker fs98. Mistenker at multiplayeren har noe med dette å gjøre,kombinert med liten maskinkraft(166mhz) Noen som har peil? mvh Per [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 20. januar 2002 Skrevet 20. januar 2002 Kan du ikke IFR da? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Bare tøyser.. Har du prøvd å stille inn været på clear når det skjer? Det er jo ofte tett tåke på ENGM, og kan være at det blir FOR tett på spillet.. Siter
Stig Sandnes Skrevet 20. januar 2002 Skrevet 20. januar 2002 Hei. Tror ikke det hjelper no særlig å kunne IFR i en slik situasjon... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Har prøvd å lande på ENGM i slik tåke! (ser ikke en D * * * * foran meg, vel , ikke før jeg kommer på 2 - 10 fot...) Vet ikke selv hva det er, men har hendt at enkelte ganger jeg heller ikke ser no særlig... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.