Gå til innhold

Posten for oss som ønsker 1024x768 pix på forumet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bikker snart over til år 2009. 1024* er vel ikke mye å forlange. Begrens gjerne hvis man legger filene på flightsim.no

Men hvis man filene på egen webserver burde det ikke være begrensning på 800*600

Det er mine tanker da :)

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Haha, godt å se at vi er såppas godt kjent at du iallefall lar være å poste bilder om jeg skulle få fyken.. :grin:

Fra strikkpistol til revolver:

Innlegget har ikke vært oppe ett døgn ennå, men vi begynner vel uansett å bli noe lengtende etter en kommentar fra herremennene som driver Norges beste nettsted, etter min mening. :)

Skrevet
Tja' date=' nå er det nærmere 50 mot 0 i denne saken kun i løpet av 15 timer. Om posten blir slettet og du blir kastet ut så drives forumet helt på trynet og jeg ser da ingen grunn til å poste bilder :/ [/quote']Jeg stiller meg 100 % bak deg,Magnus. :)
Skrevet

Jeg forsøkte å bringe temaet opp i en annen post ("Restriksjoner på screenshotforumet? Hva synes du?"), men der var det ikke i nærheten av så mange som engasjerte seg. Kjempeflott at vi får vist hva vi ønsker.

Dag Johansens kommentar i den posten var som følger:

Det første er at man har fått begrensinger på hvor mange bilder man kan poste i en post' date=' hva er vitsen med dette?[/quote']

Poster du for mange bilder vil det i mange tilfeller ikke være mulig å se de siste. Et eksempel på dette ser du her

Det andre er størrelsen på screenshotsene som blir lagt inn. Forsøkte i dag å legge inn screenshots i størrelsen 1200x(xxx)' date=' men disse ble automatis redusert til 800x(xxx).[/quote']

Det er browseren din som reduserer størrelsen. og om du har behov for å se bildet i en kjempemegasupersize er det bare å høyreklikke og velge "vis bilde".

Et eksempel på hvorfor dette nå er blitt slik ser du i dette innlegget som ble postet i kaffekroken i dag. Jeg er møkklei av å browse bortover for lese et innlegg...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...