Gå til innhold

Posten for oss som ønsker 1024x768 pix på forumet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som kjent er standar/max bildestørrelse på bilder og screenshots på forumet satt til 800x600 pixler.

Etter massiv tilbakemelding på at dette på ingen måte holder våre forventinger (og krav?) synes jeg det er på tide at vi sier vår mening for å vise hvor mange som er FOR en økning av bildestørrelser til 1024x768 pix.

Legg igjen din mening her!

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Det hadde gjort seg det, og samtidig kutte ut begrensningen på hvor mange bilder man kan ha i èn post, man kunne nok fint ha kuttet ut de nye bildegalleriene også. Det er svært få som bruker dem, og de få som bruker dem får sjelden noen respons på bildene sine fordi det er enda færre som sjekker de nye galleriene.

Skrevet

Ikke noe forsøk på å krangle med deg, Fredrik...men de som for tiden ikke har en hjemmeside (meg)...setter stor pris på muligheten til å likevel laste opp bilder. Ellers er jeg en av de av de "få som bruker dem"...og mitt inntrykk av respons er helt annerledes enn ditt inntrykk. De gangene jeg har brukt det, har responsen vært helt allright...så å si at ingen har interesse av det er vel å dra påstanden litt langt trur eg :smile:

Ellers sier jeg som dere andre: 800 x 600...herregud dette tilhører steinalderen (for i den tiden satt jo alle med en PC med 800 x 600 :grin:)...så la oss i det minste få 1024 x 768.

Skrevet

Jeg nekter å bruke Photobucket (som jeg selv kaller CRAPbucket). Når jeg er ute og seiler, er nettopp Photobucket så innmari treg at jeg vil ikke ha noe med den å gjøre. De som driver den serveren må gjøre noe *drastisk* før de får meg som kunde!

ByTheWay Audun...takker for tips uansett!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...