Ivar Skaugstad Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Som kjent er standar/max bildestørrelse på bilder og screenshots på forumet satt til 800x600 pixler. Etter massiv tilbakemelding på at dette på ingen måte holder våre forventinger (og krav?) synes jeg det er på tide at vi sier vår mening for å vise hvor mange som er FOR en økning av bildestørrelser til 1024x768 pix. Legg igjen din mening her! Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Helt klart helt enig, kan ikke huske sist jeg så en skjerm som ikke takler det Siter
Johan Clausen Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 På simualtors.dk kørte vi i flere år med 800x600, men allerede for 1½ rå siden gik vi til 1024x768. Og folk bruger det, også ser det flottere ud, da man får flere detaljer i billederne. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Ingen tvil, 800 ut, 1024 inn! Siter
Tore Stabell Kuloe Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 pump gjerne opp i 1280 for min del. Du burde kanskje heller spurt hvem som IKKE vil øke størrelsen;) Siter
Joakim Hagen Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 For! Synest og at vi skal kunne poste flere bilder i en post.. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 For med en skjerm på 1920x1200 kan man godt øke en del! Siter
Audun Braastad Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 For jeg også. Er det i det hele tatt noen som er i mot? :confused: Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Det hadde gjort seg det, og samtidig kutte ut begrensningen på hvor mange bilder man kan ha i èn post, man kunne nok fint ha kuttet ut de nye bildegalleriene også. Det er svært få som bruker dem, og de få som bruker dem får sjelden noen respons på bildene sine fordi det er enda færre som sjekker de nye galleriene. Siter
Andrew Thomsen Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Ikke noe forsøk på å krangle med deg, Fredrik...men de som for tiden ikke har en hjemmeside (meg)...setter stor pris på muligheten til å likevel laste opp bilder. Ellers er jeg en av de av de "få som bruker dem"...og mitt inntrykk av respons er helt annerledes enn ditt inntrykk. De gangene jeg har brukt det, har responsen vært helt allright...så å si at ingen har interesse av det er vel å dra påstanden litt langt trur eg :smile: Ellers sier jeg som dere andre: 800 x 600...herregud dette tilhører steinalderen (for i den tiden satt jo alle med en PC med 800 x 600 :grin:)...så la oss i det minste få 1024 x 768. Siter
Audun Braastad Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 men de som for tiden ikke har en hjemmeside (meg)...setter stor pris på muligheten til å likevel laste opp bilder. Du kan jo bare bruke ImageShack? Jeg bruker alltid ImageShack når jeg skal laste opp bilder Siter
Frode Skibrek Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 men de som for tiden ikke har en hjemmeside (meg)...setter stor pris på muligheten til å likevel laste opp bilder. Du kan jo bare bruke ImageShack? Jeg bruker alltid ImageShack når jeg skal laste opp bilder Eller feks Photobucket Bruker de selv og er meget fornøyd med skaleringsmuligheter og redigeringsmuligheter. Siter
Andrew Thomsen Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Jeg nekter å bruke Photobucket (som jeg selv kaller CRAPbucket). Når jeg er ute og seiler, er nettopp Photobucket så innmari treg at jeg vil ikke ha noe med den å gjøre. De som driver den serveren må gjøre noe *drastisk* før de får meg som kunde! ByTheWay Audun...takker for tips uansett! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.