Skrevet 30. desember 2008 16 år Fant noen filmer fra flyttingen av Fornebu til Gardermoen i 98. Litt morsomt å se tilbake på tiden der. Må ha vært en spesiell hendelse for den siste flygelederen som slå av lysene på rullebanen for siste gang. [video:youtube] [video:youtube]
Skrevet 30. desember 2008 16 år Åh, blir nesten rørt Hehe Men skjønte ikke dette med den nestenulyklen? hvorfor tokk han av fra taxebanen? eller?
Skrevet 30. desember 2008 16 år første som slo meg på den rb videoen var stemmen fra tårnet Det er jo en gammel kjenning som også neste episode skulle handle en del om
Skrevet 31. desember 2008 16 år Ad. Fornebu. For en som savner, og fortsatt mimrer om Fornebu. Ja, så er CD'n med Nissa Nyberget m/venner med sangen "Hvorfor må du gå i fra meg" til stor trøst. Den gikk over høytaler anlegget på Fornebu kontinuerlig hele den siste dagen. Den er så stemningsfull og så inntenst oppbygget, at den er til å få gåsehud av. Og når jeg spiller den for full guffe når jeg er alene i bilen. Jeg da blir jeg så grepet, at jeg er på grensen til trafikkfarlig. Så da hender det at jeg må svinge til side å ta finalen med håndbrekket på, lukke øynene, å se for meg lysene bli slukket på ærverdige Fornebu.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.