Jørgen Torp Skrevet 20. januar 2002 Skrevet 20. januar 2002 Jeg skal ha et foredrag for min historieklasse om han som fløy for første gang over atlanteren. Men husker ikke hva han heter. Tror det var Lindberg? Noen som vet? Eller er det noe dere synes jeg burde fortelle klassen min om han? Takker på forhånd! (Det var faktisk læreren min som plukket meg ut til å ha foredrag om han) Siter
Petter Dischington Skrevet 20. januar 2002 Skrevet 20. januar 2002 Det var charles Lindbergh, det var vel i 1929 eller 1933(husker ikke helt). Siter
Clamer F. Meltzer Skrevet 20. januar 2002 Skrevet 20. januar 2002 Han var ikke den første som fløy over Atlanteren, men den første til å fly alene over Atlanteren. Det er bare å gjøre et søk etter Charles Lindbergh på en hvilken som helst søkemotor. Da finner du fort sider som denne http://www.stemnet.nf.ca/CITE/lindy.htm Lykke til! Clamer Siter
Jørgen Torp Skrevet 20. januar 2002 Forfatter Skrevet 20. januar 2002 Takker!!! Spesielt for den siste linken der. Den kom godt med... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.