Sindre S. Lillehaug Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Hei! Jeg Alexander Lund og Paulo fløy på vatsim i dag fra Gatwick til Bergen. Her er noen bilder fra turen og litt tekst. Vi fikk masse atc både i på Gatwick, London ctr og Danmark ctr. I Bergen var det dessverre ikke. Teksten står over bildene. Departure i London. Tok av fra RWY 08 Right. Cruise over England, 31,000 fot: Cruise over Danmark, 31,000 fot: Ils ENBR rwy 35. 6 knop side vind i dag. : ILS2 ENBR: Landet silkemykt: - Beklager at jeg har det normale boeing liveryet. Fikk ikke lastet ned noe. Det la seg visst ikke på rett plass. NB: Disse bildene er helt uredigert. Har ikke croppa eller fjerna noe rød tekst! Flyet ble visst godt kamuflert på bilde nr 1! EDIT: fy **** sånn dårlig kvalitet det ble i dette formatet! Hvorfor så lite!? Siter
Paulo Fernandes Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Flott at du tok litt bilder fra turen De ble jo ganske bra, litt mørkt kanskje. Kjempefint å se at du klarer ILS-landinger bra! Ser ut som du fort forbedrer deg! Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Skrevet 29. desember 2008 Takker Paulo. Som du sikkert vet så blir kvaliteten forferdelig dårlig når de legges opp her Siter
A L Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 EDIT: FS'en min fikk en ny vri av blue screen.. Nemlig Black screen rett før ILS landinga med 744 rwy 17 Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Skrevet 29. desember 2008 Hehe, den er jo jævlig kjip da! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.