Skrevet 28. desember 2008 16 år Hei har nettopp kjøpt meg Battlefield 2, men har ett problem Etter jeg installerte spillet (Complete Collection) Var det bare selve Battlefield 2 spillet å Special forces som fikk spilleikoner Noen som har peiling på hvorfor jeg ikke kan spille Euro, og Armored Fury? Hilsen Harald
Skrevet 28. desember 2008 16 år Dette ligger INNE i selve BF2. Se på kartene i single player, så ser du noen kart ,Great wall blant andre,som er euroforce. Har samme pakken selv forresten,Harald. Hvilken Rank har du? Det kan sjekkes her: Battlefield 2 Statistics Samme med Armored Fury , forresten
Skrevet 28. desember 2008 16 år Forfatter Å hehe har nettopp begynt å spille etter jeg prøvde demoen, så er nok bare noob enda :blush: Men er jo mulig å spille med hverandre forde! Forstod ikke helt hva du mente... Kan du forklare litt nermere? Edit: Ahh nå forstod jeg det...! takker for hjelpen!
Skrevet 28. desember 2008 16 år Forfatter Hva ....? Nå stod det at jeg ikke hadde kjøpt spillet! Prøvde å registrere meg men skulle skrive inn en Registration code.. Hvor finner jeg den?
Skrevet 29. desember 2008 16 år Forfatter Ingen som vet? Har prøvd alle kodene.. blir bare slengt tilbake igjen... med følgene melding:Please enter a valid promotional code.
Skrevet 29. desember 2008 16 år Skjønner ikke mye av diskusjonen deres :grin: Har selv hatt problemer med dette. Det du må gjøre er å gå innpå EA.com og registrere det der. Etter dette skal det være aktivert og banen er tilgjengelige. PS: Trenger skype IDen din nå som du har BF :grin:
Skrevet 29. desember 2008 16 år Forfatter Får ikke til dette her! Er det ikke den 4sifrede koden som er på baksiden av manualen?
Skrevet 29. desember 2008 16 år Jeg vet ikke helt, for jeg kjøpte og installerte både EF og AF gjennom EA-Downloader, men det er vel ikke så ofte CD-keys har bare fire siffer (som regel inneholder de også bokstaver) Men jeg ser du skriver at det er en oppgraderingskode det er snakk om her, så kan hende jeg bare forvirrer mer. EA har en god kundestøtte mener jeg å huske, du kan prøve å kontakte dem!
Skrevet 30. desember 2008 16 år Forfatter Takker! Har prøvd både serial til Euro force å den 4-sifrede koden Har faktisk også prøvd telefonnummeret til suport :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.