Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt ærlig så husker jeg ikke når solen komme! Er nok i Februar en gang ja. Godt å være hjemme. Nå sitter jeg i Keflavik grunnet en SAS forsinkelse som gjorde at jeg må fly halve verdenen rundt for å komme meg tilbake til Hillsboro! Uansett, vel overstått og godt nyttår!

Skrevet

Neste teoretiske soloppgang paa Bardufoss er 11. januar 2009 klokken 11.44. Dette om det hadde vaert helt flatt terreng der. Om jeg ikke husker feil er vel foerste dagen solen kan sees fra taarnet paa bardufoss 25. eller 26 januar vanligvis.

Skrevet

Snasent bilde Vidar! Veldig fint lys :) Kjører mye forbi der for tiden ;) Skal forresten ha min første "Lengre" nav tur opp dit i løpet av nyåret, til Bardufoss altså.

Skjold, ja..Da gud hadde delt ut det meste til verden, hadde han litt dritt igjen. Og det slengte han opp dit.

Skrevet

Flott bilde!

Uten at jeg skal ta på meg at jeg har sett noe på denne serien' date=' men er det der fjellet fra "blåfjell" introen? :blush: [/quote']

Nei, er nok ikke det fjellet. Fjellet i "Blåfjell" heter Innerdalstårnet og ligger i Innerdalen, som igjen ligger mellom Oppdal og Sunndalsøra.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Istind er flott. Jeg er mye i Bardufoss og liker meg godt der.

Denne filmen ser du vell Istind under turn til lowpass om jeg jeg ikke tar feil. Godt nytt år simmere

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...