Vidar Martinsen Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Ett lite julebilde i fra Bardufoss! Bildet er kun resizet! Ett utrolig lys på julaften! Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Veldig pent! Savner det lyset der oppe og spesielt første dag med sol i... februar? Siter
Thomas Gundersen Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Herlig! Det er noe helt spesielt med det fjellet. Og jeg må bare si meg enig med Andreas, første dag med sol etter mørketiden var spesielt! Siter
Vidar Martinsen Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Helt ærlig så husker jeg ikke når solen komme! Er nok i Februar en gang ja. Godt å være hjemme. Nå sitter jeg i Keflavik grunnet en SAS forsinkelse som gjorde at jeg må fly halve verdenen rundt for å komme meg tilbake til Hillsboro! Uansett, vel overstått og godt nyttår! Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 30. desember 2008 Premium Medlem Skrevet 30. desember 2008 Det var et nydelig bilde Vidar! :grin: Det begynner å bli noen år siden jeg sist så denne majestetiske tinden....sånn ca 30 år siden Og for dem som lurer på når solen igjen viser seg i Bardu området, så er det vel rundt midten av februar. Siter
Petter Aspelund Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Neste teoretiske soloppgang paa Bardufoss er 11. januar 2009 klokken 11.44. Dette om det hadde vaert helt flatt terreng der. Om jeg ikke husker feil er vel foerste dagen solen kan sees fra taarnet paa bardufoss 25. eller 26 januar vanligvis. Siter
Andreas Nysveen Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Uten at jeg skal ta på meg at jeg har sett noe på denne serien, men er det der fjellet fra "blåfjell" introen? :blush: Siter
Svein _ Nilssen Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Lurer på om det ikke var det fjellet vi måtte vase opp på når Jeg var i army,en der oppe en gang for leeenge siden. Var oppe på skjold. Var egentlig en bra plass. Særlig for meg som er litt natur freak. Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Uff det ser kaldt ut det oppe nå.. Gruer meg litt til jeg skal opp om et par uker.. Men først er det utplassering i SAS på OSL Siter
Johan Holmseth Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Snasent bilde Vidar! Veldig fint lys Kjører mye forbi der for tiden Skal forresten ha min første "Lengre" nav tur opp dit i løpet av nyåret, til Bardufoss altså. Skjold, ja..Da gud hadde delt ut det meste til verden, hadde han litt dritt igjen. Og det slengte han opp dit. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Flott bilde! Uten at jeg skal ta på meg at jeg har sett noe på denne serien' date=' men er det der fjellet fra "blåfjell" introen? :blush: [/quote'] Nei, er nok ikke det fjellet. Fjellet i "Blåfjell" heter Innerdalstårnet og ligger i Innerdalen, som igjen ligger mellom Oppdal og Sunndalsøra. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Istind er flott. Jeg er mye i Bardufoss og liker meg godt der. På Denne filmen ser du vell Istind under turn til lowpass om jeg jeg ikke tar feil. Godt nytt år simmere Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.