Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Gikk en tur med de to hjemme i går. Måtte gå av litt ballast fra julaften^^

Bildene er tatt fra fjellet mellom Røsnæskilen og Svalerødkilen og fra selve Svalerødkilen. Rett utenfor Halden vel å merke.

IMG_7121.jpg

IMG_7130.jpg

IMG_7131.jpg

En grav til en eller annen konge

IMG_7133.jpg

IMG_7146.jpg

IMG_7149.jpg

IMG_7158.jpg

IMG_7164.jpg

IMG_7171.jpg

IMG_7172.jpg

IMG_7174.jpg

IMG_7178.jpg

IMG_7179.jpg

Skrevet
Men jeg vil ha snø! :( Nå som jeg har bakhjulstrekk og greier :whistle:

Jeg og vil ha bil :cry: .. Men men.. Jeg har jo Mr. Lingås og være med da :D .

Skrevet

Men om vi et lite øyeblikk ser bort fra sny og rånebiler, så var det jo absolutt noen fine stemningsbilder du hadde der Bjørn J. Og noen ganske interessante skapninger av trær ser jeg også. Flott! :D

Skrevet

Har bodd noen år i Halden. Først noen år på kornsjø av alle plasser. Er utrolig fint på kornsjø vel og merke på sommeren. Så for dem som liker fri luft må kornsjø være en ypperlig plass. Etter kornsjø et år i Tistedalen før det bar til Isebakke/Berg. :)

Men over til bildene ja. Utrolig flotte. :)

Skrevet

Fine bilder! En del merkelige trær men :P

Men jeg vil ha snø! :( Nå som jeg har bakhjulstrekk og greier :whistle:

Hehe, skjønner deg godt, var grisemorro å kjøre på jobb da snøen kom her på østlandet. Synd det bare varte et par dager, nå er det bart igjen..

Skrevet
  • Forfatter
Har bodd noen år i Halden. Først noen år på kornsjø av alle plasser. Er utrolig fint på kornsjø vel og merke på sommeren. Så for dem som liker fri luft må kornsjø være en ypperlig plass. Etter kornsjø et år i Tistedalen før det bar til Isebakke/Berg. :)

Men over til bildene ja. Utrolig flotte. :)

Kommer selv opprinnelig fra Kornsjø, men flyttet etterhvert til Halden. Det er et flott sted, men er litt plgagsomt langt til byen. Veiene der oppe er som å kjøre på vaskebrett!

Takker for hyggelige kommentarer, får se om jeg tar en tur ut i frosten, og muuligens en tur til i kveld på jakt etter noen motiver til nattbilder (hvis ikke tåka setter inn igjen..) :)

Skrevet

Hehe. ja veiene er ikke dem beste. Og spess om man kjører nedover aspedammen. Da blir man mester i slalom :P

Savner Halden jeg. Ikke så mye sabla snø som her :)

Men kom med flere bilder ja. dem var kjempe flotte

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …