Jan Halsteinrud Brende Skrevet 19. januar 2002 Skrevet 19. januar 2002 Hello Folks! Sjekk linken under. Kunne dette vere noe for deg. Tenk over det.... du gjør en stor innsats hvis du blir med i teamet. Her er linken: http://home.no/spacetrack/web1-rot/html/sim/mdinn001.htm Hilsen Jan H. Brende [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Håvard Olsen Skrevet 19. januar 2002 Skrevet 19. januar 2002 Lykke til sier nå jeg da... [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Siter
Gjest Skrevet 19. januar 2002 Skrevet 19. januar 2002 Vi har da norway teamet da. Men dette her går over grensa synes nå jeg. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 19. januar 2002 Skrevet 19. januar 2002 Det står på framsiden: "Men en og en hver som melder seg inn på våre stillinger må belage seg på at arbeidet vedkommende utfører ikke er lønnet. Man får med andre ord ikke betalt for arbeidet. Men i framtidige utsikter kan det hende at vedkommende blir lønnet hvis vi får "hjulene" til å rulle bra. " Siter
Arild Oldervoll Skrevet 19. januar 2002 Skrevet 19. januar 2002 Hadde vert gøy å vere med... ...er bare det at jeg ikke kan lage fly eller scenery's [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Siter
Håkon Aarøen Skrevet 19. januar 2002 Skrevet 19. januar 2002 Ikke for å være noen "festbrems" altså, for det er flott at folk engasjerer seg for hobbyen vår... Men jeg tror kanskje ikke dette opplegget er helt riktig måte å gjøre det på.. Folk lager addons, når de selv føler for det, når de selv blir inspirert og har tid til det.. Men dette her ble litt for mye "formaliteter" etter mmitt skjønn.. Søke stillinger, må sende inn "prosjektoppgave" osv... Hvis man blir "beordret" til å lage noe føler jeg at skaperlysten blir litt borte hvis jeg må gjennom et "system" som du skildrer.. det beste er bare å sette igang med engang, og prøve og feile litt.. undersøke om ting er mulig og om det kan gjennomføres.. og kan det ikke det forkaster man bare ideen og fortsetter med det man først drev med (IRC f.eks [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Dessuten tror jeg at de menneskene her på forumet som er i stand til å produsere fs-materiale av den standard du skildrer allerede har et "nettverk" av bekjente som kan hjelpe til med det som trengs; det være seg teksturer, modelering eller andre "puslerier". Men som sagt, flott at noen tar initiativ. Har forresten Holbø & Co. noe arbeid på gang om dagen? Der har vi et eksempel på en produktiv gruppe medf uhyre høy kvalitet.. Hvor mange er de? 5-6 stykker, som vi knapt hører noe til før de plutselig slipper noe sinnsykt bra greier.. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Jo flere kokker, jo mere søl er det noe som heter.. og søl tror jeg det kan bli mye av med 50+ teksturdesignere. Hilsen Håkon (som ikke er noen ekspert på addonproduksjon, men har lagd ettsom har blitt publisert her.) Siter
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 19. januar 2002 Forfatter Skrevet 19. januar 2002 Hei Håkon! Jeg skjønner at du er litt skeptisk. Hvis du føler den testoppgaven som er for 3D-designere som tvang så beklager jeg på det sterke. Jeg som har sluppet ut ideen må holde en profil som andre kan leve opp til når det gjelder å få Made In Norway 2002. Men jeg tar asolutt imot kritikk. Jeg er enig med det du skrev om Norway 98. Og nor det gjelder andre nettverk av folk som lager add-ons og slikt. Men de arbeider kansje ikke under et teamnavn. Det kommer vi i Made In Norway 2002. Og vi presser ikke tiden til de som får stillinger. Hvorfor vi sølker så mange 3D-designere og texturemakere er pga. at folk er forskjellige. Det finnes ikke en lik kunstner her på jorden. Derfor har mange mye å bidra med på mange punkter. Og når vi finner de punktene ved vedkommende så blir det et punkt som vi anbefaler vedkommende åp jobbe innenfor. For å understreke så er Made In Norway 2002 ikke noe løsslupent prosjekt som går i dassen neste dag....som kansje du tror. Men du kan heller gjerne laget ditt eget team eller enjoye oss hvis du føler for det. Texturen din var bra. Jeg er glad for at du gir oss kritikk. Det skulle bare mangle. Men jeg må som grunnleger for dette teamet holde strak rygg....ellers så får vi ikke noe ut av Made In Norway 2002.I så fall så er du velkommen inn! Hilsen Jan H. Brende Made In Norway 2002 [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 19. januar 2002 Forfatter Skrevet 19. januar 2002 Det kan hende at det går over grensa. Men nesten alle har tilgang til en eller annen form for flysimulator. Uansett takk for kritikken. Hilsen Jan H. Brende Made In Norway 2002 P.S. Kansje du kan bli ansatt som kritikker hos oss? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Martin Skaatun Skrevet 19. januar 2002 Skrevet 19. januar 2002 Høres veldig bra ut dette! Kan ikke noe stort når det gjelder å lage scenerys, har veldig lyst til å lære det, men synes at det er vanskelig å komme igang. Når jeg har lært meg dette, er jeg gjerne med i avdeling Bergen! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Gjest Skrevet 19. januar 2002 Skrevet 19. januar 2002 quote: Opprinnelig postet av Håkon Aarøen: Har forresten Holbø & Co. noe arbeid på gang om dagen? Der har vi et eksempel på en produktiv gruppe medf uhyre høy kvalitet.. Hvor mange er de? 5-6 stykker, som vi knapt hører noe til før de plutselig slipper noe sinnsykt bra greier.. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Hei. Når en utgave er releaset er som regel arbeidet i gang med neste utgave .) norway airports ver 7 er nok godt i gang. Jan Roar Rød Siter
Mathias Ganss Skrevet 19. januar 2002 Skrevet 19. januar 2002 Oj, 50 ansatte. Jeg tror kanskje det kan bli tungt å få tak i. Men for all del, stå på! Dette kan jo bli kjempegøy om det går... Mathias Siter
Håkon Aarøen Skrevet 19. januar 2002 Skrevet 19. januar 2002 quote: Opprinnelig postet av Jan Halsteinrud Brende: Hei Håkon! For å understreke så er Made In Norway 2002 ikke noe løsslupent prosjekt som går i dassen neste dag....som kansje du tror. Men du kan heller gjerne laget ditt eget team eller enjoye oss hvis du føler for det. Texturen din var bra. Heisann! Min tid som "utforsker" av addon-design er nok passé, men det jeg ville få fram i innlegget mitt (som for all del vare ment som konstruktiv kritikk, som det virker som du forstod) var at formuleringene på info-siden kanskje kunne virke litt for formelt og ambisiøst for individualistpersonlighetene i design-miljøet. Hvis det var texturene til sirklingslysene mine du roste, så vil jeg bare understreke at det er Alexander Remus (hvor er det forresten blitt av han?) og Birger Blomvik som stod for de fleste makroene i prosjektet. Rett skal være rett. Ha en fortsatt trivelig kveld! Håkon Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.