Skrevet 19. januar 2002 23 år Mail me if u get any.... [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Har også sett etter den men finner den ikke, kommer heller ikke inn på FS.Com så jeg får søkt etter den... =(
Skrevet 19. januar 2002 23 år Mail me too if you find one [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] ! Jeg aner ikke! frode.rafteseth@c2i.net send hit vis du får tak i! [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image]
Skrevet 19. januar 2002 23 år Eller linken legges her slik at alle kan få [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]
Skrevet 19. januar 2002 23 år Se her! http://www.flightsim.no/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=19&t=001442 Hans Olav
Skrevet 21. januar 2002 23 år quote: Opprinnelig postet av Jørgen Fallmyr: Hei! Er det noen her som vet hvor jeg kan finne en SAS F50 til FS2002? Her er en anbefalt SAS Fokker 50 med panel og det hele : SAS F-50 Lykke til! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Mvh Bård
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.