Skrevet 25. desember 2008 16 år Heisann! Skulle kjøpe FSPX ( Beklagligvis med bankoverføring. ) Så er jeg litt usikker på BIC og IBAN. Når jeg skriver inn normale kontonummer blir det feil.. Fortell med hva kontonummeret er?? Payment Method BANK TRANSFER Our Bank Details: Bank Name: Postbank, Germany Account Owner: The simFlight Network Account Number: 13003705 Bank Number: 600 100 70 IBAN: DE41 6001 0070 0013 0037 05 BIC/SWIFT: PBNKDEFF Reference: Your Order Number OPS! :blush: Glemte å ha på utenlands utbetaling
Skrevet 25. desember 2008 16 år Ignorer IBAN og bruk BIC/SWIFT. I feltet for kontonr. skal kun det vanlige kontonummeret stå (som ved overføring/betaling innen Tyskland). IBAN er et eldre system som er "erstattet" med SWIFT (eller; SWIFT er foretrukket, og er både sikrere og raskere enn IBAN). (EDIT: det er slik jeg husker det etter å ha overført penger til min konto på New Zealand (fra konto i Norge). Det skader selvsagt ikke å spørre banken før du gjør noe.)
Skrevet 25. desember 2008 16 år Forfatter Takk for raskt svar Gunnar! . Problemet var så lett at jeg glemte å ha på Betaling til utlandet.
Skrevet 25. desember 2008 16 år Aha, men da var det vel ikke så rart at du hadde problemer (Hadde litt problemer første gang jeg skulle overføre til utlandet)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.