A L Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Hei! Dette var en flott kveld! Jeg fikk Nye Twin-tip.. Så fikk jeg Rock band til playtation 2 Jeg og Fatter endte opp nede i kjellerstua med trommer og gitar! Så fikk jeg jo alt dette omtalte rælet av onkler og tanter! men ble fonrøyd! God jul! Siter
A L Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Hvilke ski fikk du? Head twin tip Bilde Siter
Frode Skibrek Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikk: 2 identiske deo/shampoo-sett fra svigers og nabo-kjerringa (Lukter jeg så ille da?) Ny radiostyrt håndleddsklokke (Som nekter å synkronisere seg foreløpig)Denne var fra kjæresten min,og ett forsøk på å erstatte min 2000-kroners casio-klokke Håper bare den etterhvert synkroniserer seg med serveren i Tyskland slik den skal. Støvkost til pcen HaHa. Årets verste jul ever for min del. Ungene druknet i klæl og fikk bare noen få leker, blant annet en gyselig dukke fra Spiderman(Skjønner fanken ikke hva en 3åring har av interesse for sånt)og noen matchbox-biler. Tror mamma og pappa reddet julens moro med å gi ungene hver sin trehjulede sparkesykkel og at guttungen fikk seg fjernstyrt bil og jentungen fikk seg ei lifesize dokke som griner og driter(Hurra,mere bleieskift :grin: ) Siter
Even Moe Egenes Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 blant annet en gyselig dukke fra Spiderman(Skjønner fanken ikke hva en 3åring har av interesse for sånt) Litt rart at de selger ting til unger fra filmer som de ikke er gamle nok til å se engang. Siter
Frode Skibrek Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Kynisme ,Even,Kynisme. Selg alt ,tjen mest mulig penger. Det er dessverre verden i dag. Skal sies at giveren har jobbet i BR lekebutikker,får 40% rabatt og burde brukt hodet litt bedre enn akkurat den gaven. Siter
Alexander Nilsen Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 - Acer X223W (22" LCD) - Euro Truck Simulator - Left 4 Dead - Nytt Mobilt Bredbånd (Telenor) - Sjokolade - Tøfler - Penger Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 - Xbox spill - En haug med gensere og ei bukse - Björn Borg boxer - Et skrin fra min lillesøster - Og ei bok på over 870 sider (!) Lite gaver rundt juletreet i år :grin: Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Ja, merkes godt at man er blitt "voksen" når det blir mindre gaver under treet. Jeg fikk - Sokker (Første året jeg faktisk har ønsket meg sokker, men fikk svært lite i år) - Deodorant/Shampo sett fra onkler og tanter, flere like. - Klær, barbermaskin og hugo boss fra samboern. - Koffert (Har veldig bruk for det) - DVD. - Kokebok og diverse andre kjøkken ting. - Litt servise saker Siter
Frode Skibrek Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Men hvis jeg skal legge til ha jeg kjøpte for egne penger på Simmarket til jul,blir lista litt annerledes. Flight 1 ATR 72-500 FS2CREW PMDG 747 FS2CREW Level-D 767 WORLD OF SUBWAYS VOL 1- EXPANSION PACK ACTIVE CAMERA 2004 Siter
Even Moe Egenes Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Ja' date=' merkes godt at man er blitt "voksen" når det blir mindre gaver under treet. Jeg fikk - Sokker (Første året jeg faktisk har ønsket meg sokker, men fikk svært lite i år) - Deodorant/Shampo sett fra onkler og tanter, flere like. - Klær, barbermaskin og hugo boss fra samboern. - Koffert (Har veldig bruk for det) - DVD. - Kokebok og diverse andre kjøkken ting. - Litt servise saker [/quote'] Kjenner meg igjen du.. Tror mange fikk det samme? Fikk opptil flere slike deodorant/shampo sett (Typisk cubus o.l). - Barbermaskin og parfyme (trengte jeg egentlig). - Nidar Jule Favoritter (:grin:). - Marsipan. - Ett eller annet brettspill. - Hansker (type god å sykkle med i -7). - B.B Bokser. - Jævelig god parfyme. - Stilongs (nødvendig). - Ny slalombukse (nødvendig). - 5 kinobiletter (gave"kort"). - Cash. - Bindinger til Twin Tip skiene. Siter
Håkon Aarøen Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Mye deodoranter under flightsimentusiastenes juletrær i år altså Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 fikk også boka 52 år i cockpit. Den boka er et stykke fantastisk lesestoff og anbefales til alle her inne. Jeg fikk blits (Nissin Di622 for Canon' date=' noen erfaringer?) og Guitar Hero World Tour (har vært avhengig siden GH3, går nå og sikler mens jeg venter på at AC/DC Live-pakken av Rock Band skal slippes) som kveldens hovedpressanger, relativt fornøyd. I tillegg kommer julebrus (noe skvip, men det trenger ikke lillebror på 11 som står bak gaven å vite, ikke på julaften allefall ), kokebok, sokker, Volcom T-skjorte, skjorte, julealbum Rex Rudi, og en film [/quote'] De har AC/DC live pakken til rockband på Gamestop, spiller du på 360 ? Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Ja, er nok slik Cubus sak.. To helt like blå adidas greier, shower å deo. Som aldri kommer til å bli brukt, men har samtidig ikke samvittighet til å kaste gaver Slik at når jeg flyttet for meg selv for noen år siden, så kom alle disse frem. Har dem i alle slags farver, orange, gul, rød, blå og lilla Siter
Nicklas Winger Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Jeg, i en alder av 23, fikk faktisk flest gaver i år Antakeligvis fordi kjæresten alene hadde kjøpt 10(!) gaver til meg - softshell jakke - 3 hettegensere - 2 Vanlige gensere m/ v-hals - En Gant vest - 6 Björn Borg boksere (! - Samler forøvrig, har 17 nå ) - Sokker - En genial kokebok om grilling og drinkmiksing - 10.000 kr () Husker ikke alt sånn i farten, men det var i hvertfall en del av det Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Ekstern Harddisk - 500GB Sånn greie til å ha iPoden i rundt armen når man løper Koss PortaPro Minnepenn 4 GB Colin McRae Dirt Klær, Hårgelè Gavekort i Kristiansand på 500,- En flott jul! Uten tvil! Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikk en MacBook Pro krasj fra Apple. Satte inn en DVD for å brenne noe men den bootet aldri. Oisann i skrivende stund booter systemet. Da vet vi det. Funker ikke mbp'en din når du setter inn en dvd (denne var tom) så la den stå i 5 minutter så booter den nok etter hvert. Stabilt??? Siter
Clamer F. Meltzer Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikk en MacBook Pro krasj fra Apple. Hvordan pakket de inn den? Har ikke tenkt å liste opp det jeg fikk, men det var en bra jul, ikke bare med tanke på gaver Siter
Johan Luiggi Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 1:Sony Ericsson C702 (den gamle mobben var brukt i 4-5 âr) 2:1200 Kroner 3:Ekstern CD Spiller 4:Brettspillet Airport 5:En eller annen tullete bok om temaet matte Er et par gaver fra fransk familie som ikke rakk fram til jul, sâ er ikke fullstendig liste. Til Meg Selv :grin: :FS Pax X eller COD 5 pâ Wii eller PC. Siter
Clamer F. Meltzer Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 - 6 Björn Borg boksere (! - Samler forøvrig' date=' har 17 nå ) [/quote'] Ehm.. , jeg håper du tynner ut i samlingen din etterhvert... :sick: Siter
Audun Braastad Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 - "Digital fotografi i praksis" - fotobok på 350 sider (nye bibelen min) - 2600 kr (i år skal jeg prøve å ikke bruke noen som helst julepenger på fotoutstyr, men heller på klær og litt mer nyttige ting ) - Litt klær og sokker og sånne ting - Et par filmer og andre småting Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 - Stativ til kameraet, så nå blir det noen fler nattbilder fra Halden i romjula^^ - Originale gummimatter til bilen, hadde bare stoffmatter fra før av. + Mercedes caps tilogmed :cool: - Klær - Krydderkake - 8pk 1,5l Cola - Penger, en del går nok til bensin... - Julehefter - Deodorant Og at jeg for noen dager siden renset LMM'n på bilen så nå går den som en kule i forhold! Det er jo en julepresang til båden meg og bilen fra meg Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Andreas: Om du kjenner noen andre med en Mac så kan du sette den i target mode via Firewire, da kommer maskinen opp som en eksterndisk på den andre maskinen og alt innholdet kan hentes ut. Såfremt det ikke er en harddisk-kræsj. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Maskina fikk stå i fred i noen minutter og da bootet systemet opp. Fikk ideen fra et annet forum jeg fikk treff på ved å søke på "macbook pro booter ikke dvd" siden den ikke bootet da jeg smekket inn en DVD før den rakk å boote opp. Det viste seg at DVDen ikke var tom... Men da systemet bootet opp fikk jeg ejecta DVDen, som nå er kastet så langt jeg klarte å kaste den For øvrig fikk jeg influensa til jul Siter
Johan Luiggi Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Andreas, er det meg eller har du bare fâtt j****gdom til jul? Siter
Even Moe Egenes Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Bjørn sin 4 og 5 må være det ultimate, evt. med 6! Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Johan: Jeg har ikke klart å tolke hvilke bokstaver som skjuler seg bak stjernene der... j_ _ _ _ _ g d o m? Siter
Nicklas Winger Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 - 6 Björn Borg boksere (! - Samler forøvrig' date=' har 17 nå ) [/quote'] Ehm.. , jeg håper du tynner ut i samlingen din etterhvert... :sick: Haha, godt poeng! Men, så klart jeg gjør det! ^^ De blir fornyet hele veien =) Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Fikk et meget bra bordtennisbord (på deling med 2 brødre) Fikk tilbake pcen min fra komplett akkurat på juleaften ! Genser, bukse osv osv Renati Penger :D Ellers god mat og familiebesøk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.