Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Dette var en flott kveld!

Jeg fikk Nye Twin-tip..

Så fikk jeg Rock band til playtation 2 :D Jeg og Fatter endte opp nede i kjellerstua med trommer og gitar!

Så fikk jeg jo alt dette omtalte rælet av onkler og tanter! men ble fonrøyd!

God jul!

Skrevet

Jeg fikk:

2 identiske deo/shampoo-sett fra svigers og nabo-kjerringa (Lukter jeg så ille da?)

Ny radiostyrt håndleddsklokke (Som nekter å synkronisere seg foreløpig)Denne var fra kjæresten min,og ett forsøk på å erstatte min 2000-kroners casio-klokke Håper bare den etterhvert synkroniserer seg med serveren i Tyskland slik den skal.

Støvkost til pcen

HaHa. Årets verste jul ever for min del. Ungene druknet i klæl og fikk bare noen få leker, blant annet en gyselig dukke fra Spiderman(Skjønner fanken ikke hva en 3åring har av interesse for sånt)og noen matchbox-biler.

Tror mamma og pappa reddet julens moro med å gi ungene hver sin trehjulede sparkesykkel og at guttungen fikk seg fjernstyrt bil og jentungen fikk seg ei lifesize dokke som griner og driter(Hurra,mere bleieskift :grin: )

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

- Xbox spill

- En haug med gensere og ei bukse

- Björn Borg boxer

- Et skrin fra min lillesøster

- Og ei bok på over 870 sider (!)

Lite gaver rundt juletreet i år :grin:

Skrevet

Ja, merkes godt at man er blitt "voksen" når det blir mindre gaver under treet.

Jeg fikk

- Sokker (Første året jeg faktisk har ønsket meg sokker, men fikk svært lite i år)

- Deodorant/Shampo sett fra onkler og tanter, flere like.

- Klær, barbermaskin og hugo boss fra samboern.

- Koffert (Har veldig bruk for det)

- DVD.

- Kokebok og diverse andre kjøkken ting.

- Litt servise saker

Skrevet
Ja' date=' merkes godt at man er blitt "voksen" når det blir mindre gaver under treet.

Jeg fikk

- Sokker (Første året jeg faktisk har ønsket meg sokker, men fikk svært lite i år)

- Deodorant/Shampo sett fra onkler og tanter, flere like.

- Klær, barbermaskin og hugo boss fra samboern.

- Koffert (Har veldig bruk for det)

- DVD.

- Kokebok og diverse andre kjøkken ting.

- Litt servise saker [/quote']

Kjenner meg igjen du.. Tror mange fikk det samme?

Fikk opptil flere slike deodorant/shampo sett (Typisk cubus o.l).

- Barbermaskin og parfyme (trengte jeg egentlig).

- Nidar Jule Favoritter (:grin:).

- Marsipan.

- Ett eller annet brettspill.

- Hansker (type god å sykkle med i -7).

- B.B Bokser.

- Jævelig god parfyme.

- Stilongs (nødvendig).

- Ny slalombukse (nødvendig).

- 5 kinobiletter (gave"kort").

- Cash.

- Bindinger til Twin Tip skiene.

Gjest Emil-André Gundersen
Skrevet
fikk også boka 52 år i cockpit.

Den boka er et stykke fantastisk lesestoff og anbefales til alle her inne.

Jeg fikk blits (Nissin Di622 for Canon' date=' noen erfaringer?) og Guitar Hero World Tour (har vært avhengig siden GH3, går nå og sikler mens jeg venter på at AC/DC Live-pakken av Rock Band skal slippes) som kveldens hovedpressanger, relativt fornøyd.

I tillegg kommer julebrus (noe skvip, men det trenger ikke lillebror på 11 som står bak gaven å vite, ikke på julaften allefall :/ ), kokebok, sokker, Volcom T-skjorte, skjorte, julealbum Rex Rudi, og en film [/quote']

De har AC/DC live pakken til rockband på Gamestop, spiller du på 360 ?

Skrevet

Ja, er nok slik Cubus sak..

To helt like blå adidas greier, shower å deo. Som aldri kommer til å bli brukt, men har samtidig ikke samvittighet til å kaste gaver :P Slik at når jeg flyttet for meg selv for noen år siden, så kom alle disse frem. Har dem i alle slags farver, orange, gul, rød, blå og lilla :P

Skrevet

Jeg, i en alder av 23, fikk faktisk flest gaver i år :P Antakeligvis fordi kjæresten alene hadde kjøpt 10(!) gaver til meg :P

- softshell jakke

- 3 hettegensere

- 2 Vanlige gensere m/ v-hals

- En Gant vest

- 6 Björn Borg boksere (! - Samler forøvrig, har 17 nå :P)

- Sokker

- En genial kokebok om grilling og drinkmiksing

- 10.000 kr (:D)

Husker ikke alt sånn i farten, men det var i hvertfall en del av det :)

Skrevet

Jeg fikk en MacBook Pro krasj fra Apple. Satte inn en DVD for å brenne noe men den bootet aldri. Oisann i skrivende stund booter systemet. Da vet vi det. Funker ikke mbp'en din når du setter inn en dvd (denne var tom) så la den stå i 5 minutter så booter den nok etter hvert. Stabilt???

Skrevet

1:Sony Ericsson C702 (den gamle mobben var brukt i 4-5 âr)

2:1200 Kroner

3:Ekstern CD Spiller

4:Brettspillet Airport

5:En eller annen tullete bok om temaet matte

Er et par gaver fra fransk familie som ikke rakk fram til jul, sâ er ikke fullstendig liste.

Til Meg Selv :grin: :FS Pax X eller COD 5 pâ Wii eller PC.

Skrevet

- "Digital fotografi i praksis" - fotobok på 350 sider (nye bibelen min)

- 2600 kr (i år skal jeg prøve å ikke bruke noen som helst julepenger på fotoutstyr, men heller på klær og litt mer nyttige ting :) )

- Litt klær og sokker og sånne ting

- Et par filmer og andre småting

Skrevet

- Stativ til kameraet, så nå blir det noen fler nattbilder fra Halden i romjula^^

- Originale gummimatter til bilen, hadde bare stoffmatter fra før av. + Mercedes caps tilogmed :cool:

- Klær

- Krydderkake

- 8pk 1,5l Cola

- Penger, en del går nok til bensin...

- Julehefter

- Deodorant

Og at jeg for noen dager siden renset LMM'n på bilen så nå går den som en kule i forhold! Det er jo en julepresang til båden meg og bilen fra meg :)

Skrevet

Andreas: Om du kjenner noen andre med en Mac så kan du sette den i target mode via Firewire, da kommer maskinen opp som en eksterndisk på den andre maskinen og alt innholdet kan hentes ut.

Såfremt det ikke er en harddisk-kræsj.

Skrevet

Maskina fikk stå i fred i noen minutter og da bootet systemet opp. Fikk ideen fra et annet forum jeg fikk treff på ved å søke på "macbook pro booter ikke dvd" siden den ikke bootet da jeg smekket inn en DVD før den rakk å boote opp.

Det viste seg at DVDen ikke var tom... Men da systemet bootet opp fikk jeg ejecta DVDen, som nå er kastet så langt jeg klarte å kaste den :)

For øvrig fikk jeg influensa til jul :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...