Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan være morsomt å høre hva folk plukka frem fra under treet i år.

Jeg fikk ny seng i julegave i år (såpass dyr at den var fra tre personer), og litt ymse klær.

Har fremdeles en del gaver liggende hos pappa så jeg har da noe å glede meg til.

Ha en fortsatt fin julekveld!

Gjest Emil-André Gundersen
Skrevet

2 billetter til AC/DC konserten i juni.

2500 kr, og en haug med klær. :)

så får dere ha en flotters kveld. ;)

Skrevet

Merker også at alderen faller på, noe mindre i år enn i fjor :grin: Men fikk da noen deodoranter og noen klær, samt en vekkerklokke :grin: Også fikk eg da teoribøker til billappen, som eg kan ta om et halvt år :)

EDIT: Ja, det glemte eg, julegave fra meg selv til meg selv ble en scanner (Uniden Bearcat 230) Gleder meg til å teste den på en flyplass :D

Skrevet

Jakke.

Sokkar.

Diger sparebøssefigur av flygar ifrå andre verdskrig.

Førstehjelpsskrin.

Bunadsølv.

MacGyver, sesong 5 på DVD. (Har 1.2.3.4 og 5 no)

Og divserse andre småting.

Skrevet

Ny mobil, Sony ERicson W et eller annet.

Ryggplate til og stå på ski i bakken.

Klær.

1350 kr.

Sølvskje.

"GODT PINNEKJØTT":D!

For en hjul. Alle i fam har vert syke i tiden før hjul og jeg og papsen med forkjølelse idag på julaften. Skulle bare hørt i kirken i dag. *HOST*HARKosv fra ALLE kanter i kirken.

Fikk en liten sparebørse. og noen små ting:)

GOD JUL!

Gjest Børge Litangen
Skrevet

Moccamaster kaffetrakter og bonsai trær, bl.a. :grin: .

Skrevet
Eller kanskje hun vil at du skal begynne å lage mat og ikke bare forvente å ha mat på bordet hver dag. :grin:

Hehe, var det da :P Nei, det har vel vært jeg som har laga maten siste åra, så det kan ikke være det. Kanskje hu mener jeg skal flytte ut så hu slipper å tvinge i seg den forferdelige maten jeg lager... :whistle:

Skrevet
Merker også at alderen faller på' date=' noe mindre i år enn i fjor :grin: Men fikk da noen deodoranter og noen klær, samt en vekkerklokke :grin: [/quote']

Helt enig. Fikk det samme, minus vekkerklokke som jeg fikk i fjor.

Fikk 1600,- OVERHODET INGENTING FLYRELATERT :( (Eller jo, en tskjorte med ett eller annet jagerfly på, kommer til bake med hvilket :grin:). Marsipan (?) 6 kino biletter (:D), ny slalom bukse, bindinger til de nye twintip skiene og ingen ting av det jeg egentlig ønsket meg.. :/

Skrevet

Diverse DVDer og litt forskjellige klær, litt penger og ett par bøker.

Og en NAD C315bee :) Pappa har bytta ut sine gamle B&W høytalere så har fått de også. Fantastisk å endelig har noe god lyd her på rommet. :)

Så blir det og en ny MBP til meg selv utpå nyåret etter lønning engang.

Mathias

Skrevet

Hansker

DVDer bl.a. mamma mia

kaffekanne (den gamle var bulk i :-)

flott bok med bilder og tekst: Opptur Hordaland, 276 fotturer i hordaland. Masse flotte flyfoto som jeg kan se om jeg kjenner igjen når jeg får flylappen :-)

Så fant jeg igjen elevhåndboken fra Pilorforlaget som har vært savnet lenge. Hjelper å rydde i aviskurven til jul:-)

Skrevet

Ganske fin jul, masse fint. Dessverre jobbet jeg hele julaften, men fikk jo med meg slutten;P

Fikk badevekt, er vel kanskje et hint om at jeg bør jogge mer og spise mindre?

En del penger, film og et Jan Thomas lignende skjerf... Godt jeg fikk med byttelapp.

Skrevet

Koste meg sikkelig denne jula med familiebesøk og god mat! Det er egentlig nok for meg :)

Men noen pakker ble det da ;)

Vil også bare takke for flott jul!

Saitek switch

Ipod dock

Filmer

Deodrant og parfyme

Godteri

Bøker

Sauskinn

Klær

Penger

:)

Skrevet
fikk også boka 52 år i cockpit.

Den boka er et stykke fantastisk lesestoff og anbefales til alle her inne.

Jeg fikk blits (Nissin Di622 for Canon, noen erfaringer?) og Guitar Hero World Tour (har vært avhengig siden GH3, går nå og sikler mens jeg venter på at AC/DC Live-pakken av Rock Band skal slippes) som kveldens hovedpressanger, relativt fornøyd.

I tillegg kommer julebrus (noe skvip, men det trenger ikke lillebror på 11 som står bak gaven å vite, ikke på julaften allefall :/ ), kokebok, sokker, Volcom T-skjorte, skjorte, julealbum Rex Rudi, og en film

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...