Petter Kverneng Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Kan være morsomt å høre hva folk plukka frem fra under treet i år. Jeg fikk ny seng i julegave i år (såpass dyr at den var fra tre personer), og litt ymse klær. Har fremdeles en del gaver liggende hos pappa så jeg har da noe å glede meg til. Ha en fortsatt fin julekveld! Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Realflight G4.5 og to ølkrus! God jul! Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 2 billetter til AC/DC konserten i juni. 2500 kr, og en haug med klær. så får dere ha en flotters kveld. Siter
Marius Helstad Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 En pose med bamsemoms hvor 300 kr var klistret på. En t-skjorte Og sist men ikke minst en deilig jobbebukse fra kjæresten . Ble en kjedelig jul nå ja med lite pakker . Siter
Tommy Bernes Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Merker også at alderen faller på, noe mindre i år enn i fjor :grin: Men fikk da noen deodoranter og noen klær, samt en vekkerklokke :grin: Også fikk eg da teoribøker til billappen, som eg kan ta om et halvt år EDIT: Ja, det glemte eg, julegave fra meg selv til meg selv ble en scanner (Uniden Bearcat 230) Gleder meg til å teste den på en flyplass Siter
Helge Sakkestad Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Delta DC-3 "samlerobjekt" (limited edition) Finnair (retro) A319 model Flynytt abbonement En god del annet bl.a. klær :grin: osv... Ble en fin jul iår også! Siter
Christopher Andersen Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Mega airport Madrid barajas, Saitek Pro Flight Switch Panel, ipod shuffle tror jeg den het har ikke peiling. :crazy: og 200 kr som var fryst inne i en kloss :grin: fikk også boka 52 år i cockpit. Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 2 billetter til AC/DC konserten i juni. 2500 kr' date=' og en haug med klær. så får dere ha en flotters kveld. [/quote'] Er ikke AC/DC-konserten i februrar, da? Siter
Åge Storli Berg Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 BenQ LCD-skjerm, full HD 24". Gjorde seg til pc'n! Penger, loddebolt og diverse måleinstrument, og masse annet flott! Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 "Hvordan sage en dame i to? (101 ting ikke alle bør lære)" <- Bok Samt at det nok blir enklere å ta bilder med et kamerastativ... EDIT: Og så må jeg ikke glemme Olsenbandens samlede verker... :grin: Siter
Werner Rafteseth Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 - Biffsett og kakegafler til 12 personer, Hardangerbestikk - Jamie Olliver stekepanne + noen flasker vin Tror muttern vil ha meg ut av huset jeg gitt. Fikk bestikk, fat, panner og gryter til bursdagen også... Kanskje på tide uansett Siter
Alexander Storvig Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Eller kanskje hun vil at du skal begynne å lage mat og ikke bare forvente å ha mat på bordet hver dag. :grin: Siter
TOS Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Jakke. Sokkar. Diger sparebøssefigur av flygar ifrå andre verdskrig. Førstehjelpsskrin. Bunadsølv. MacGyver, sesong 5 på DVD. (Har 1.2.3.4 og 5 no) Og divserse andre småting. Siter
Aleksander Maaland Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Ny mobil, Sony ERicson W et eller annet. Ryggplate til og stå på ski i bakken. Klær. 1350 kr. Sølvskje. "GODT PINNEKJØTT"! For en hjul. Alle i fam har vert syke i tiden før hjul og jeg og papsen med forkjølelse idag på julaften. Skulle bare hørt i kirken i dag. *HOST*HARKosv fra ALLE kanter i kirken. Fikk en liten sparebørse. og noen små ting:) GOD JUL! Siter
Gjest Børge Litangen Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Moccamaster kaffetrakter og bonsai trær, bl.a. :grin: . Siter
Otto Gebhardt Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Sokker og TrackIr med Clip. Fikk julegave av bilen min også, feil på ESP og ABS. Begge lampene lyser. Ønsket meg seddelpresse, fikk jeg det, neida... Siter
Werner Rafteseth Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Eller kanskje hun vil at du skal begynne å lage mat og ikke bare forvente å ha mat på bordet hver dag. :grin: Hehe, var det da Nei, det har vel vært jeg som har laga maten siste åra, så det kan ikke være det. Kanskje hu mener jeg skal flytte ut så hu slipper å tvinge i seg den forferdelige maten jeg lager... :whistle: Siter
Arild Oldervoll Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Hue, X-plane 9, Panasonic FX-37, kokebok, flere dokumentmapper og julegløgg Siter
Even Moe Egenes Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Merker også at alderen faller på' date=' noe mindre i år enn i fjor :grin: Men fikk da noen deodoranter og noen klær, samt en vekkerklokke :grin: [/quote'] Helt enig. Fikk det samme, minus vekkerklokke som jeg fikk i fjor. Fikk 1600,- OVERHODET INGENTING FLYRELATERT (Eller jo, en tskjorte med ett eller annet jagerfly på, kommer til bake med hvilket :grin:). Marsipan (?) 6 kino biletter (), ny slalom bukse, bindinger til de nye twintip skiene og ingen ting av det jeg egentlig ønsket meg.. Siter
Joakim Hagen Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 1: En bærbar data fra dell. 2: Penger 3: Mye annet Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Penger Sokker, lulz Deodorant Lue DVD Og en Macbook Pro fra meg selv til meg selv^^, Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Diverse DVDer og litt forskjellige klær, litt penger og ett par bøker. Og en NAD C315bee Pappa har bytta ut sine gamle B&W høytalere så har fått de også. Fantastisk å endelig har noe god lyd her på rommet. Så blir det og en ny MBP til meg selv utpå nyåret etter lønning engang. Mathias Siter
Hans Øyvind Lunde Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Hansker DVDer bl.a. mamma mia kaffekanne (den gamle var bulk i :-) flott bok med bilder og tekst: Opptur Hordaland, 276 fotturer i hordaland. Masse flotte flyfoto som jeg kan se om jeg kjenner igjen når jeg får flylappen :-) Så fant jeg igjen elevhåndboken fra Pilorforlaget som har vært savnet lenge. Hjelper å rydde i aviskurven til jul:-) Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Div gavekort Klær parfymer og hygiene artikler div polvarer :grin: Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Mirror's Edge Resistance 2 Pondus - Eliteserien I Pondus - Eliteserien II Pondus - 8. Divisjon Penger Klær Godteri Siter
Sindre Hansen Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Ganske fin jul, masse fint. Dessverre jobbet jeg hele julaften, men fikk jo med meg slutten;P Fikk badevekt, er vel kanskje et hint om at jeg bør jogge mer og spise mindre? En del penger, film og et Jan Thomas lignende skjerf... Godt jeg fikk med byttelapp. Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikk Sokker Boxere T-skjorter Genser Gavekort på 600 kr på gamestop Godteri Penger Sesong 2 av LOST (Som forøvrig skal byttes, har ingen interesse for LOST) Skal vi se..ja, det var det Ønsket meg Ipod Touch, men da får jeg nesten kjøpe den selv.. :grin: Siter
Sindre Holberg Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Koste meg sikkelig denne jula med familiebesøk og god mat! Det er egentlig nok for meg Men noen pakker ble det da Vil også bare takke for flott jul! Saitek switch Ipod dock Filmer Deodrant og parfyme Godteri Bøker Sauskinn Klær Penger Siter
Magnus F. Meese Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 fikk også boka 52 år i cockpit. Den boka er et stykke fantastisk lesestoff og anbefales til alle her inne. Jeg fikk blits (Nissin Di622 for Canon, noen erfaringer?) og Guitar Hero World Tour (har vært avhengig siden GH3, går nå og sikler mens jeg venter på at AC/DC Live-pakken av Rock Band skal slippes) som kveldens hovedpressanger, relativt fornøyd. I tillegg kommer julebrus (noe skvip, men det trenger ikke lillebror på 11 som står bak gaven å vite, ikke på julaften allefall ), kokebok, sokker, Volcom T-skjorte, skjorte, julealbum Rex Rudi, og en film Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.