Gjest Geir-Finstad Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Hei og god jul til dere alle. Lagde en liten snutt om litt Phantom aktivitet rundt Bardufoss. Kjør på med lyd, og så må dere kose dere med alt som hører til i Jula. Promo video FLG09 web side. (ca 30 mb) :grin: :grin: :grin: Siter
Even Moe Egenes Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Trenger jeg si annet enn :whistle: Hvilken F-4 er dette? Men det blir litt feil å si Barbadoss, siden det er en plass i karibien. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Trenger jeg si annet enn :whistle: Hvilken F-4 er dette? Men det blir litt feil å si Barbadoss' date=' siden det er en plass i karibien. [/quote'] Aerosoft, du kan kjøpe den i shoppen her om jeg ikke tar feil.....og Barbadoss er vell litt feil ja, men det er jo det de gjerne sier der oppe...hei da.. Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Fin film det der. Likte spessielt den siste lowpassen over stripa Siter
Vegard Mardahl Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Kjempefin video og nydelig flydd. Men hvordan er denne videoen relatert med Flg ? Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Kjempefin video og nydelig flydd. Men hvordan er denne videoen relatert med Flg ? Ikke noe annet en at det er vår nye web side adresse der....og så en liten jule hilsen...:-) Siter
Vegard Mardahl Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Ok. Såg hilsenen ja, så får ønske deg en riktig god romjul og forøvig også alle dere andre her også Siter
Asbjorn Furu Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Hei,og God Jul. Mye snadder å se her.Har ikke hatt FS på PC på ett års tid pga diverse plager på maskin og formatering og greier.Nå begynte det å klø i FS og VATSIM fingern igjen...Må visst bare få FS på PC igjen og komme seg i luften online....sukk. Asbjørn Furu AFIS'n Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.