Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

God jul til dere alle fra Eivind på Hollingen! :D

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

God jul til dere alle sammen, i løpet av rom julen annonseres FLG 09, og det håper jeg dere slutter opp om. Vi har denne gangen valgt og kjøre dette på utsiden av OFKL da OFKL er en non comers klubb, vi ser at om vi skal ta lufta ut av dere må vi ha comers partnere som kan stille med kapital.....med ønsker om en flott fs jul...:-)

Skrevet

God Jul, feir på alle måter, spis til dere trenger trillebår for å komme dere rundt, og kos dere på alle andre måter i tillegg :D

Eller som jeg pleier å si: Ikke gjør noe jeg ikke ville gjort, noe som betyr ikke bygg hus.

Skrevet
God jul til alle dere' date=' og velkommen tilbake til Frode. Neste år stemmer jeg for et julebord for fs.no. [/quote']

Relativt vanskelig det, med tanke på hvor vi skal holde det da. F.eks Bodø? Vanskelig for oss i sør. Oslo? Vanskelig for de i nord. Osv.

Skrevet
God jul til alle dere' date=' og velkommen tilbake til Frode. Neste år stemmer jeg for et julebord for fs.no. [/quote']

Relativt vanskelig det, med tanke på hvor vi skal holde det da. F.eks Bodø? Vanskelig for oss i sør. Oslo? Vanskelig for de i nord. Osv.

Det er jo derfor jeg sier i fra nå, slik at man faktisk har et år til forberedelser.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...